مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود نمونه سوالات چهارگزینه ای درس اندازه گیری

نمونه-سوالات-چهارگزینه-ای-درس-اندازه-گیری
نمونه سوالات چهارگزینه ای درس اندازه گیری
فرمت فایل دانلودی: .PDF
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 3446 کیلوبایت
قیمت: 17000 تومان

توضیحات:
نمونه سوالات چهارگزینه ای درس اندازه گیری.

در این فایل پی دی اف که شامل ۲۴ صفحه بصورت نمونه سوالات چهارگزینه ای درس اندازه گیری به همراه جواب می باشد
لذا متقاضیان آزمون های استخدامی و همچنین آزمون ارشد و دکتری میتوانند بعد از پرداخت هزینه از این فایل استفاده کنند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود طرح درس علوم چهارم، درس 5: گرما و ماده

طرح-درس-علوم-چهارم-درس-5-گرما-و-ماده
طرح درس علوم چهارم، درس 5: گرما و ماده
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 39 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
طرح درس علوم چهارم درس گرما و ماده در قالب ورد و شامل 6 صفحه.

با توجه به موضوع درس، از قبل به یکی از دانش آموزان می‌گوییم بعد از ورود به کلاس نقش یکی را بازی کند که حالش خوب نیست و احساس گرما می‌کند. سپس از یکی از بغل دستی‌هایش می‌خواهیم با گذاشتن دست روی پیشانی دوستش ببیند آیا او تب دارد یانه؟

سپس از چند نفر دیگر می‌خواهم همین کار را انجام دهند تا به نظرات متفاوتی درباره‌ی تب داشتن یا نداشتن دوستشان برسیم. از دانش آموزان می‌پرسیم حالا که هر کس نظر متفاوتی دارد به نظر شما برای اینکه مطمئن شویم آیا دوستشان تب دارد یا نه باید چه کاری انجام دهیم؟

اهداف درس:
✅ با مفهوم گرما آشنا شوند. ، با انواع دماسنج آشنا شوند.
✅ بدانند برای اندازه گیری دما از چه وسیله‌ای استفاده می‌شود.
✅ کاربرد انواع دماسنج (پزشکی، دیجیتال و... ) را بدانند.
✅بدانند برای افزایش دمای چیزی، وجود گرما ضروری است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود نحوه استفاده از مانترا در مدیتیشن و یافتن مانترای امروز خود

نحوه-استفاده-از-مانترا-در-مدیتیشن-و-یافتن-مانترای-امروز-خود
نحوه استفاده از مانترا در مدیتیشن و یافتن مانترای امروز خود
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 146 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
جزوه نحوه استفاده از مانترا در مدیتیشن و یافتن مانترای امروز خود، در قالب فایل pdf در 7 صفحه.

یکی از این روشها شامل استفاده از مانترا در مدیتیشن است که به معنی صداها یا عباراتی است که برای کمک به شما در رسیدن به یک حالت روحی خاص ایجاد میشود. اما از کجا باید شروع کنید و چگونه یک مانترا مناسب خود را انتخاب میکنید؟

در این راهنمای استفاده از مانتراها در مدیتیشن، ابتدا اطلاعات بیشتری در مورد ماهیت مانتراها و تأثیر آنها بر شما ارائه میدهیم.
سپس هفت مانترای مجزا را به پیشنهاد میکنیم، مزایای آنها را توضیح میدهیم و سپس مراحل انتخاب یک مانترا را که مناسب شما است را دنبال می کنیم. در نهایت، به شما نشان خواهیم داد که چگونه مانترا در مدیتیشن میتواند تواناییهای تجلی شما را
افزایش دهد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود فایل وکتور لایه‌باز موکاپ بطری و تیوپ دارو

فایل-وکتور-لایه-باز-موکاپ-بطری-و-تیوپ-دارو
فایل وکتور لایه‌باز موکاپ بطری و تیوپ دارو
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: eps, jpg
حجم فایل: 6578 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
فایل وکتور لایه‌باز موکاپ بطری و تیوپ دارو.

فایل وکتور لایه‌باز موکاپ بطری و تیوپ دارو مناسب داروخانه ها و فروشگاه های آرایشی و بهداشتی
قابلیت ادیت و استفاده راحت

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود پاورپوینت جامعه شناسی در بازاریابی با رویکرد شناخت و بخش بندی مشتریان در بازارهای داخلی و بین المللی

پاورپوینت-جامعه-شناسی-در-بازاریابی-با-رویکرد-شناخت-و-بخش-بندی-مشتریان-در-بازارهای-داخلی-و-بین-المللی
پاورپوینت جامعه شناسی در بازاریابی با رویکرد شناخت و بخش بندی مشتریان در بازارهای داخلی و بین المللی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 173
حجم فایل: 5900 کیلوبایت
قیمت: 125000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت جامعه شناسی در بازاریابی با رویکرد شناخت و بخش بندی مشتریان در بازارهای داخلی و بین المللی، در 173 اسلاید.

دراین فایل مطالب جامعه شناسی در بازاریابی با ۱۷۳ اسلاید قابل ویرایش تدوین شده است و مطالب بازاریابی و جامعه شناسی، همچنین شناخت و بخش بندی مشتریان مورد بررسی قرار گرفت است و امیدکه مورد توجه و استفاده بهینه کلیه عزیزان که به بازاریابی و جامعه شناسی علاقمندهستند ،قرار گیرد.

بخشی از متن فایل:
جامعه شناسی را می‌توان علمی دانست که به مطالعه تعامل انسان‌ها با یکدیگر می‌پردازد. در واقع زمانی که ما به مطالعه رفتار انسان‌ها (فردی و گروهی) با یکدیگر بپردازیم به جامعه شناسی می‌رسیم. جامعه شناسی و کسب و کار امروزه بسیار مهم است، ولی باید بدانیم که مفهوم مربوط به جامعه شناسی سال‌هاست که وجود دارد.
جامعه شناسی برای اولین بار توسط فلاسفه انجام شد. عالمان دینی، شاعران و تاریخ نگاران در کنار داستان سرایان نیز از دیگر افرادی هستند که اولین بار در حوزه جامعه شناسی فعالیت کردند. در واقع این سری از افراد توانستند الگویی را متوجه شوند که به طور کلی مردم یک جامعه به آن وفادار هستند. البته در شرایط خاصی، برخی از مردم نیز از این الگو پیروی نمی کنند. در واقع ارتباط میان جامعه شناسی و کسب و کار به همین موضوع الگوها می‌تواند مربوط باشد. همچنین به سوالاتی در این خصوص مربوط می‌شود. اصولا چرا برخی از افراد از رفتارهای معمول پیروی نمی کنند؟ همچنین ماهیت‌های طبیعی انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این موضوعی است که در برخی از رشته‌های تخصصی نیز باید مورد بحث و بررسی قرار داده شود.
تعمیم‌هایی که در گذشته به جامعه شناسی و کسب و کار ارائه می‌شود، بیشتر بر اساس ادراک بود. عقل سالم به عنوان یک نیاز اصلی به شمار می‌رفت و در دنیای امروز دیگر چنین نیست. در واقع ما در دنیای امروز جامعه شناسی و کسب و کار را از دیدگاه علمی بررسی می‌کنیم. همین مسئله باعث می‌شود تا مسیر‌های تازه‌ای در دسترس ما قرار داده شود. در این خصوص باید بدانید که از کلمه جامعه شناسی برای اولین بار توسط آگوست کنت مورد استفاده قرار گرفت. وی در سال‌های ۱۷۹۸ الی ۱۸۵۷ به بررسی استدلال‌ها پرداخت و همچنین تحقیقاتی را در زمینه جامعه شناسی و کسب و کار انجام داد. همچنین در مورد رفتارهای انسانی به صورت علمی تحقیق کرد.
مطالعه علمی، پیش نیاز جامعه شناسی و کسب و کار
تحقیقات علمی را می‌توان یکی از مهم ترین نیازها در جامعه شناسی و کسب و کار دانست. در واقع این کار به کاربر امکان می‌دهد تا بهتر واقعیت‌ها را ببیند. از اعتقاد‌ها و نظرات عامیانه نیز استفاده خواهد کرد. همچنین درک شواهد علمی با نظریات عامیانه بسیار متفاوت است. در ادامه برخی از نظریات عامیانه را به صورت چند مثال بیان خواهیم کرد که قطعا برای شما جذاب خواهد بود.
کشور لهستان در گذشته یکی از مثال‌های ما خواهد بود. در واقع اگر لکه‌ای سفید در زیر ناخن انگشت کوچک دست چپ یک نفر روی می‌داد، تعبیر به نزدیک بودن مرگ وی می‌شد. در دنیای امروز نیز در کشور تبت، راهبان بودایی بر بالین افرادی که در حال مرگ می‌باشند می‌روند و یک مو از سر وی جدا می‌کنند. آن‌ها اعتقاد دارند که روح وی می‌تواند از سوراخ ایجاد شده فرار کند! در کشور ترکیه نیز یک فرد روحانی که با نام هوکه شناخته می‌شود، به افرادی که در حال مرگ هستند یک جرعه آب می‌دهد. وی تصور می‌کند که در هنگام پرواز روح، فرد ممکن است به دلیل تشنگی، به ازای یک جرعه آب خنک، روح خود را به شیطان بفروشد.
در واقع می‌توان گفت که در جامعه شناسی و کسب و کار، نظریات عامیانه عملکرد چندانی ندارند. در واقع نشان دهنده آن هستند که یک تصور بدون وجود مدرک از سوی مردم پذیرفته شده است. البته ممکن است گاهی این نظریات با واقعیت مطابق باشند. در بیشتر موارد نیز نظریات عامیانه از لحاظ علمی پذیرفته نخواهند بود. حال اگر بخواهیم در مورد نظریات علمی صحبت کنیم، باید بگوییم که موجه‌تر هستند و توسط علم نیز قابل استنباط خواهند بود.
جامعه شناسان با وجود اینکه نمی توانند نظریات عامیانه را بپذیرند، به آن‌ها علاقمند هستند. در واقع این سری از اعتقادات بر مردم تاثیر بسیار زیادی دارند. همچنین نباید از یاد برد که نظریات عامیانه امروز، ممکن است دیدگاه ثابت شده علمی فردا باشند. برای مثال گیاهان علمی، قرن‌ها پیش از این که خواص دارویی برخی از گیاهان ثابت شود، مردم از نظریات عامیانه استفاده کرده و آن‌ها را برای درمان مصرف می‌کردند. البته باید بدانید که جامعه شناسان نظریات عامیانه را بدون مدرک نخواهند پذیرفت. در واقع باید بدانید که آن‌ها به دنبال مستنداتی هستند که نشان دهد یک نظریه عامیانه تا چه حد از لحاظ علمی قابلیت استناد را خواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

فهرست اجمالی:
درک درست از ماهیت و تفکرات انسانی
اهمیت جامعه شناسی در بازاریابی
تعریف جامعه‌شناسی
ارزش ازنگاه مشتری
ارزش‌های مصرفی کدامند؟
مزایای مصرفی از منظر مدل Sheth-Newman-Groos ا
هزینه‌های داشتن یک ارزش از نگاه مشتری
جامعه شناسی و بازاریابی
نقش جامعه شناسی در بازاریابی
درک رفتار مصرف کننده
توسعه استراتژی های بازاریابی موثر
نمونه هایی از بازاریابی با اطلاعات جامعه شناسی
تحقیقات بازاریابی تلفیق علم بازاریابی و جامعه شناسی
عناصر تاثیرگذار درتصمیم گیری مدیران بازاریابی و فروش
ضرورت پرورش نگرش جامعه‌شناختی در بازاریابی
نگرش جامعه‌شناختی چیست؟
ضرورت پرورش نگرش جامعه‌شناختی در بازاریابی با یک قهوه!
مطالعه علمی، پیش نیاز جامعه شناسی و کسب و کار
کاربرد روانشناسی و جامعه شناسی در بازاریابی پیامکی
اهمیت جامعه شناسی درفریندبازاریابی
نکات مهم جامعه شناسی بازاریابی پیامکی
فرآیند خرید و تحلیل رفتار مشتری
رفتارخریدار از دیدگاه علم روانشناسی
رفتار خریدار از دیدگاه علم جامعه‌شناسی
۶ مدل رفتار مصرف کننده که هر کسب وکاری باید بداند
Target فروشگاهی که پاسخگوی تمام سطوح نیازهای مشتریان هست
مدب روانکاوی-مثال موردی فروش عینک
مدل جامعه شناسی
مدل جامعه شناسی-مثال مورد فروش کفش نایک با دوندگان حرفه ای
مدل های معاصر
بررسی ۷ تیپ شخصیتی (شخصیت مشتریان خود را چگونه بشناسیم؟)
ساختار روحیه مشتری
تیپ‌های شخصیتی مشتری
فرآیند خرید و تحلیل رفتار مشتری
تکنیک های هدف گذاری در کسب و کار
روش های هدف گذاری برای تعیین بازار هدف
انواع تارگت ها در بازاریابی و فروش
نکات مهم در هدف گذاری برای بازاریابی و فروش
برای تشخیص بازار هدف باید این ۵ سوال را پاسخ دهید
شناخت مشتری
فنون مشتری مداری و درک فرآیند خرید
رصد مشتریان با رویکرد مادروکودک
جامعه شناسی در بازاریابی
نمونه هایی از اهمیت جامعه شناسی در بازاریابی
رفتار مصرف کننده در مقابل بازاریابی عصبی
اهمیت و نقش جامعه شناسی دربازاریابی دیجیتال
چرا بازاریابی بدون جامعه شناسی بی معنی است؟
اهمیت مطالعه رفتار مصرف کننده
مدل جامعه شناختی رفتار مصرف کننده
تأثیر گروه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده
جامعه شناسی تبلیغات/مراحل طراحی ارتباط موثردرتبلیغات
مثلث نیاز- خواسته – تقاضا
مهمترین اجزای محیط کلان
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه