توضیحات:
دو نمونه گزارش کار آزمایش حافظه بصری کیم کاراد، در قالب فایل WORD، در 23 صفحه
فهرست مطالب:
مقدمه
ادبیات تحقیق
متن تحقیق
فرضیه تحقیق
ابراز آزمایش
شیوه اجرا
نتایج آزمایش
بحث و تفسیر
قسمتی از متن فایل:
آزمایش ما در سه مرحله صورت می گیرد:
مرحله1: ابتدا آزمودنی پشت میزی می نشیند. ما صفحه را که فقط یک صفحه با خانه های خالی است را جلوی وی قرار می دهیم. بعد مربع های کوچک را در یک یا دو ردیف بدون هیچ ترتیب خاصی در جلوی آزمودنی می چینیم به طوری که دسترسی به آنها برای وی راحت باشد. روی این صفحات کوچک را می پوشانیم که احتمال یادگیری اشکال و تداعی به حداقل کاهش می یابد.
دستورالعملی که به آزمودنی می دهیم بدین صورت است: « ما در این آزمایش می خواهیم اثر تکرار را بر روی حافظه مورد بررسی قرار دهیم. شما می بایست ابتدا به مدت یک دقیقه به صفحه 1 به دقت نگاه کنید. سپس بدون نگاه کردن به آن باید از حفظ 16 مربع کوچک را بر روی صفحه 2 که جلوی شماست جاگذاری نمایید. توجه کنید که دو نکته مهم است: یکی جای هر شکل، و دیگری جهت آن ».
بعد صفحه را به مدت یک دقیقه در برابر دیدگان آزمودنی قرار می دهیم. پس از پایان یک دقیقه صفحه 1 را پشت و رو کرده یا از میدان دید آزمودنی خارج می کنیم و از او می خواهیم که 16 صفحه کوچک را روی صفحه 2 جاگذاری نماید. آزمودنی باید هر 16 مربع را روی صفحه 2 قرار دهد. در همین حال ما زمان جاگذاری را با کرونومتر اندازه گیری می کنیم. زمان جاگذاری صفحات کوچک بر روی صفحه 2 هیچ محدویتی ندارد، اما، هنگامی که آزمودنی آخرین مربع کوچک را روی صفحه 2 قرار دارد، دیگر نمی تواند ترکیب و جای مربع ها را به هم برند و زمان جاگذاری پایان می یابد. بعد از اتمام این مرحله، نوبت به مرحلة تصحیح می رسد.
در مرحله تصحیح آزمودنی با توجه به صحفه 1 که در اختیارش گذاشته می شود، به تصحیح اشتباهات خود می پردازد. و می بایست مربع هایی را که در جای اشتباه گذاشته در یک طرف و مربع هایی را که در جهت اشتباه قرار داده را در طرف دیگر بگذارد. در حین انجام این کار آزماینده نیز به نظارت می پردازد. به عنوان مثال آنهایی را که جهتشان اشتباه است در سمت راست و آنهایی را که جایشان نادرست است در سمت چپ قرار دهد. سپس موارد زیرا را در جدول که در پیوست ارایه شده است. ثبت می کنیم:
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید فایل توجه فرمایید.
1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه فایل قرار داده شده است.
2-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها می باشد و در فایل اصلی این پاورپوینت به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
3-این فایل ضمانت دارد و اگر نکاتی که در متن میبینید تطابق نداشته باشد پول شما بهتون بر میگرده .
مشخصات فایل :
فرمت فایل دریافتی : rar
فرمت فایل اصلی :ppt
تعداد اسلاید :64
دسته بندی فایل :مدیریت
حجم فایل اصلی :1.16MB
حجم فایل دریافتی :630KM
قیمت فایل پاورپوینت: 12000تومان
فایل قابلیت ویرایش دارد.
آماده چاپ و ارائه درسی می باشد.
قابلیت جستجو دارد.
فرمت فایل : ppt
بخشی از فایل :
اسلاید 1 :
nتعارض را باید از دید گروههای درگیر آن مورد توجه قرار داد nاینکه اصولاً تعارض وجود دارد یا نه، به نوع پنداشت و ادراک ما بستگی دارد. nاگر هیچکس از وجود تعارض اطلاعی نداشته باشد، در آن صورت پدیده ای به نام تعارض وجود ندارد
اسلاید2 :
nگاهی در گروهی عده ای درگیر تعارض هستند در حالیکه هیچ تعارضی وجود ندارد زیرا اعضای آن چنین می پندارند. nوجود تعارض در بین افراد در گرو پنداشت آنهاست. nسایر تعریفهای این واژه عبارتند از : تضاد ، کمیابی، سد و مانع
اسلاید3 :
nتعارض وقتی به وجود می آید که دو گروه وجود داشته باشند که دارای تضاد هدف و منافع باشند. nمسایلی مثل پول ، کار ، حیثیت، قدرت و یا هرچیز دیگری نامحدود نیست. nکمیابی آنها باعث ایجاد تعارض در افراد میگردد، بنابراین دو گروه با هم به مخالفت بر می خیزند.
الگوریتم بهینهسازی غذایابی سفره ماهی(Manta ray foraging optimization) یکی از الگوریتمهای فراابتکاری است که در سال 2020 در ژورنال معتبر Engineering Applications of Artificial Intelligence از انتشارات الزویر چاپ شده است. در این تحقیق، الگوریتم بهینهسازی غذایابی سفره ماهی توسط الگوریتم بهینهسازی اجتماع ذرات بهبود داده شده است. هدف مدل ترکیبی PSOMRFO این است که موقعیت عاملها به سمت نقاط بهینه باشد و الگوریتم در نقاط بهینه محلی گیر نکند. ارزیابی مدل ترکیبی PSOMRFO برروی 23 تابع استاندارد در محیط متلب 2018 انجام شده است. نتایج آزمایشها نشان میدهد که مدل ترکیبی PSOMRFO در مقایسه با الگوریتم بهینهسازی غذایابی سفره ماهی و الگوریتم بهینهسازی اجتماع ذرات عملکرد بهتری دارد.
طرح درس و روش تدریس علوم دوم درس زنگ علوم(گردش در باغ) در قالب ورد و شامل 6 صفحه.
در این درس، دانش آموزان یاد میگیرند هنگام مشاهده پدیدههای طبیعی از چند حس خود استفاده کنند، مشاهدات خود را دقیق و در قالب جملات عینی یادداشت نمایند، در زمان ارائه گزارش یا بحث و گفتگو از مستندات خود استفاده نمایند و به حافظه خود اعتماد نکنند.
از تصویر عنوانی موجود در کتاب برای ایجاد انگیزه در دانشآموزان استفاده کنید. با پرسش و پاسخهای مناسب و هدفمند، ارتباط دانشآموز را با معلم و موضوع درس برقرار کنید...
اهداف درس:
✅ هنگام بازدید و گردش علمی و برخورد با پدیدههای مختلف عادت کنند به مشاهده دقیق محیط پیرامون بپردازند.
✅ هنگام بازدید و گردش علمی و برخورد با پدیدههای مختلف عادت کنند از مشاهدات خود یادداشت برداری نمایند و آنها را به صورت جملههای درست بیان کنند.
✅ هنگام بازدید و گردش علمی و برخورد با پدیدههای مختلف عادت کنند از مشاهدات خود یادداشت برداری نمایند و آنها را به صورت جملههای درست بیان کنند و هنگام ارائه گزارش از یادداشتهای خود استفاده نمایند.
الگوریتم بهینهسازی شغال طلایی(Golden jackal optimization) یکی از الگوریتمهای فراابتکاری است که در سال 2022 در ژورنال معتبر Expert Systems With Applications از انتشارات الزویر چاپ شده است. در این تحقیق، الگوریتم بهینهسازی شغال طلایی توسط الگوریتم بهینهسازی اجتماع ذرات بهبود داده شده است. هدف مدل ترکیبی PSOGJO این است که موقعیت شغالها به سمت نقاط بهینه باشد. ارزیابی مدل ترکیبی PSOGJO برروی 23 تابع استاندارد در محیط متلب 2018 انجام شده است. نتایج آزمایشها نشان میدهد که مدل ترکیبی PSOGJO در مقایسه با الگوریتم بهینهسازی شغال طلایی و الگوریتم بهینهسازی اجتماع ذرات عملکرد بهتری دارد.