توضیحات:
طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم درس مقایسهی اعداد در قالب ورد و شامل 8 صفحه.
منظور از مقایسه اعداد این است که میخواهیم وضعیت یک عدد را نسبت به عدد دیگری از لحاظ کمتری با بیشتری بدانیم.
برای مقایسه دو عدد دو رقمی با یکدیگر ابتدا باید مرتبه ده تایی دو عدد مقایسه کنند. ده تایی هر عددی بیشتر باشد آن عدد بیشتر است. اگر ده تایی دو عدد با هم مساوی باشند در آن صورت یکیهای دو عدد را با مقایسه میکنند. یکی هر عدد بیشتر باشد آن عدد بیشتر است...
اهداف و پیامدهای درس:
✅ دو عدد سه رقمی را با یکدیگر مقایسه کنند.
✅ به ارزش رقمها پی برده با استفاده از چینه، سکه و جدول ارزش مکانی دو عدد را مقایسه کنند.
✅ به کمک چینهها، دستههای صدتایی و ده تایی درست کنند و به یکدیگر تبدیل نمایند.
✅ عدد را بسازند، گستره یک عدد سه رقمی را بتوانند به نمایش بگذارند.
✅ از روی چرتکه، داخل جدول، تصویر چینه و از روی سکه عدد سه رقمی را بیان نمایند، اعداد را مقایسه کنند.
توضیحات:
سه نمونه انجام شده ازمون ترسیم خانواده، در قالب WORD (نمونه اول) و PDF (نمونه دوم و سوم) در 20 صفحه
+ فایل هدیه:
نمونه چهارم تفسیر آزمون ترسیم خانواده (7 صفحه)
بخشی از متن فایل:
فهرست مطالب:
سوالات
نفاشی ترسیم شده
سطح ترسیمی
سطح ساخت صوری
سطح محتوای نقاشی و تفسیر روان تحلیل گری
مکانیزم های دفاعی
چگونگی بیان گرایش ها و دفاع های من در ترسیم
تفسیر نهایی
سطح ترسیمی
وسعت و نیروی خطوط: نقاشی به صورت مفرط بزگ است. مخصوصا پدر خانواده بزرگ ترسیم شده است که دال بر برونگرایی کودک دارد. نیروی خطوط در حد طبیعی است.
ریتم یا آهنگ ترسیم: تا حدودی ریتم قالبی دیده می شود. آدمک ها شبیه هم و بدون جزئیات ترسیم شده اند.. اما در عین حال عناصر دیگری مانند: گربه، و خانه در نقاشی ترسیم شده اند که می توان گفت تا حدودی کودک عناصر تخیلی و ذهنی خود را به نمایش گذاشته است و به نقاشی تنوع داده است.
ناحیه ترسیم: خانه و پدر بالای صفحه کشیده شده است این شکل از ترسیم احتمالا آرمانگرایی و تخیلات کودک را نشان می دهد.
جهت نقاشی: (راست برتر) ترسیم از چپ به راست صورت گرفت. ترسیم طبیعی است.
توضیحات: