فایل اکسل نوشتن تعدیل با توضیحات کامل (بصورت کامنت در اکسل و محاسبات آسان از مبتدی تا پیشرفته )
فایل اکسل محاسبه تعدیل آحاد بها
بخشنامه تعدیل
نشریه 289 برنامه و بودجه در خصوص نوشتن تعدیل
شاخص های قطعی ابلاغی سه ماهه اول 1401
پاداش ارائه یک پیامد خوش آیند برای انجام رفتاری مطلوب از فرد به منظور افزایش احتمال تکرار می باشد.
در یک تقسیم بندی می توان پاداشهایی که توسط سازمان ها بکار گرفته می شود را به شش دسته تقسیم نمود:
پاداشهای مادی: از قبیل پرداختهای نقدی و افزایش حقوق
مزایای مکمل (کمکی ) :از قبیل خودروی شرکتی،برنامه های تعیین سلامت وبهداشت، تعطیلات ،تسهیلات تفریحی و مراقبت از فرزندان پرسنل، احداث کلوپها و ... .
مجموعه حاضر شامل 17 اسلاید پارپوینت قابل ویرایش در خصوص پاداش سازمانی است و موضوعات زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب:
1-مقدمه
2- تعریف پاداش
3- انواع پاداش
4-سیستم های پاداش
5-طراحی استراتژی های مدیریت پاداش
6-معیارهای پاداش
در حال حاضر با پیشرفت سریع علم و فن آوری و پیچیده شدن اوضاع سیاسی و محیط اجتماعی لزوم ایجاد و مدیریت تغییر سازمانی اهمیّت ویژه ای یافته است
در چنین روند رو به رشد لزوم تغییر سازمانی نیاز به دانش ومهارت کافی برای بهبود و تکامل سازمانی را تشدید مینماید.
تغییر، به طور کلی انتقال از وضعیت موجود به وضعیتی دیگر خواه خوشایند و یا ناخوشایند میباشد
پس تغییرات ممکن است مثبت و مطلوب و یا منفی ونامطلوب باشند.
به طور کلی تغییرات به دو شکل کلی به وجود میآیند ، تغییرات برنامه ریزی شده و تغییرات برنامه ریزی نشده.
مجموعه حاضر شامل 45 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش در خصوص تغییر و تحول سازمانی است و موضوعات زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب:
1-مقدمه
2-ماهیت تغییر سازمانی
3-تغییرات برنامه ریزی شده
4-تغییرات برنامه ریزی نشده
5-دو عامل تغییر در سازمان ها
6-مراحل تغییر برنامه ریزی شده
7-چگونه مقاومت در مقابل تغییر را به حداقل برسانیم؟
8-جهان به کجا می رود
9-منابع
در دنیای مدرن امروز، نیروی انسانی در سازمان ها به مزیت رقابتی تبدیل شده است. کارکنان نامناسب، می توانند موجبات شکست کسب و کار را فراهم کنند ، کارکنان معمولی می توانند موجب حفظ کسب و کار ورسیدن به نقطه سر به سر شوند و کارکنان خوب می توانند حتی کسب و کارهای متوسط را اوج دهند.
وفاداری معمولاٌ بوسیله سه عامل مشخص می گردد:
شناسایی و اعتقاد به اهداف ، ارزش ها و رسالت سازمان.
تمایل به برعهده گرفتن فعالیت هایی که در وهله اول سازمان از آن منتفع می شود.
تمایل به ماندن و ادامه دادن کار در سازمان
این مجموعه که شامل 23 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است به تبیین یکی دیگر از مهارت های مدیران اثربخش پرداخته و موضوعا زیر را مطرح نموده است.
فهرست مطالب:
1-مفهوم وفاداری سازمانی
2- اهمیت وفاداری سازمانی
3-اثرات بکارگیری رویکردهای مختلف در سازمان
4-انواع وفاداری
5-روش های ایجاد وفاداری در سازمان
6-پرسشنامه سنجش وفاداری سازمانی
7-منابع