مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود تحقیق درباره امیل دورکیم (بنیانگذار انسان‌شناسی دینی)

تحقیق-درباره-امیل-دورکیم-(بنیانگذار-انسان-شناسی-دینی)
تحقیق درباره امیل دورکیم (بنیانگذار انسان‌شناسی دینی)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 80
حجم فایل: 69 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
تحقیق درباره امیل دورکیم (بنیانگذار انسان‌شناسی دینی)، در قالب فایل Word و در 80 صفحه.

بخشی از متن:
امیل دورکیم ـ را به همراه ماکس وبرـ یکی از دو بنیانگذار اصلی تئوری جامعه شناسی نوین نامیده‌اند. دورکیم چهارچوب وسیعی برای سیستم‌های اجتماعی ایجاد کرد که در جامعه شناسی و تعدادی رشته‌های مرتبط با آن به عنوان یک اصل هنوز باقی مانده است، بویژه در انسان شناسی. حتی آنهایی که اساساً با آن موافق نبوده‌اند. آن را به عنوان یک نقطه عطفی می‌پذیرند. این چهارچوب تحلیل در جریان کار خود دورکیم رشدی اساسی را طی کرد، اما مداوم پیرامون ماهیت سیستم اجتماعی و رابطه آن سیستم با شخصیت فرد تمرکز داشت.
تفکر دورکیم غالباً ریشه در تاریخ روشنفکری فرانسه داشت. اگر به گذشته دورتری برگردیم، دکارت [فلسفه دکارتی] و رسو از همه مهمتر بودند و افراد دیگری که در سالهای نزدیک به او بوده‌اند و در تفکر دورکیم اهمیت بسزائی داشته‌اند، سن سیمون و آگوست کنت و استاد وی فوستل دو کولانژ بودند. علاقه دورکیم به روشنفکران معاصر برجسته دیگر کشورها، ویژه آلمان و انگلستان، به طور موثقی ماهیت فرانسوی داشت: راجع به مسائل انسان و جامعه، و این به معنی تحقیر کردن اصالت تفکر فرانسوی نیست. اگر بگوییم آن تفکر یک موقعیت میانجی بین دو جناح اصلی گرایشات متفکر را در بر می‌گرفت. یعنی تجربه گرایی انگلیسی و کارکردگرایی و ایده آلیسم آلمان. به عبارتی صریح‌تر، جامعه شناسی مدرن حاصل ترکیب عناصری هستند که به برجسته‌ترین وجهی در آن دو سنت شکل گرفته‌اند و به نظر می‌رسد ماهیت میانجیگرانه‌اش در زمینه فرانسوی‌اش بوده است که به دورکیم یک محل بارزی برای ابراز وجود دادند و جایگاه و نفوذ دورکیم به طور مؤثری در این ترکیب کمک کرد.

فهرست مطالب:
پیشگفتار
زندگی شخصی و حرفه‌ای امیل دورکیم
ریشه‌های فکری اندیشه‌های دورکیم
آثار دورکیم
درباره تقسیم کار اجتماعی (1893)
- همبستگی مکانیکی
- همبستگی ارگانیکی
- وجدان جمعی
- تقسیم کار
قواعد روش جامعه شناختی (1894)
- واقعیت اجتماعی
- قواعد مشاهده وقایع اجتماعی
- خصوصیات عمومی روش جامعه شناسی
- شیئی کردن
خودکشی (1897)
- خودکشی
- آنومی
تربیت و جامعه‌شناسی
سوسیالیسم (1928)
جامعه‌شناسی؛ فیزیک رسوم و حقوق (دورکیم و دموکراسی)
صور بنیادین حیات دینی (1912)
- مفهوم مانا
- مفهوم توتم
- مفهوم تابو
سالنامه جامعه‌شناسی (1896)
سهم دورکیم در مشروعیت دانشگاهی جامعه‌شناسی
جامعه شناسی دورکیم
- جامعه و اخلاق
- آینده جامعه
ساختارگرایی دورکیم
تکامل گرایی دورکیم
کارکردگرایی دورکیم
تبین کارکردی
- تحلیل کارکردی و تحلیل تاریخی
- تأثیر تحلیل کارکردی دورکیم بر مکاتیب علوم اجتماعی
تأثیر دورکیم بر نظام آموزش همگانی
تأثیر امیل دورکیم بر انسان‌شناسی
- مردم شناسی فرانسه
- انسان‌شناسی دینی
- تأثیر دورکیم از طریق دیدگاه اثباتی بر انسان‌شناسی
- انسان شناسی حقوق
- دورکیم، مالینوفسکی و رادکلیف - براون
- مطالعات دینی دورکیم
- تأثیر رابرتسون اسمیت بر رهیافت مذهبی دورکیم
- هدف دورکیم در کتاب صوربنیانی حیات دینی
- اهمیت تاریخ در بررسی امر دین
- تعریف دین
- اعتقادهای دینی
- باورهای دینی
- جادو و دین
- جان پرستی
- نقد دورکیم به نظریه جان پرستی
- طبیعت پرستی
- انتقاد دورکیم به نظریه طبیعت پرستی
توتم‌پرستی به عنوان دین بنیانی
کارکرد دین از نظر امیل دورکیم
دین و همبستگی
دین و نظریه اجتماعی دورکیم
دورکیم و دگرگونی دین
دین و نظریه معرفت
مبنای جامعه‌شناسی معرفت دورکیم
کلام آخر
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت-فصل-نوزدهم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر-(ویراست-جدید)
پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 160 کیلوبایت
قیمت: 34000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فصل 19 کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان بازار جهانی ، در حجم 32 اسلاید.

این فایل شامل 32 اسلاید می باشد و مربوط به فصل 19 با موضوع بازار جهانی از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
هر شرکتی قبل از تصمیم گیری درباره ی بین المللی کردن فعالیت خود، باید به بررسی و آگاهی از محیط بازاریابی بین المللی بپردازد. این محیط در دو دهه ی گذشته تغییر زیادی کرده و این تغییر فرصت ها و تهدیدهای زیادی به همراه داشته است.

فهرست مطالب:
1)بررسی محیط بازاریابی جهانی
2)نظام تجارت بین المللی
3)سازمان تجارت جهانی و گات
4)مناطق آزاد تجاری
5)محیط اقتصادی
6)محیط سیاسی و قانونی
7)محیط فرهنگی
8)تصمیم درباره ی ورود به بازار جهانی
9)تصمیم درباره ی انتخاب بازار
10)شاخص های توان بالقوه ی بازار
11)مشخصات جمعیت شناختی
12)عوامل جامعه شناختی
13)مشخصات جغرافیایی
14)عوامل سیاسی و قانونی
15)عوامل اقتصادی
16)صادرات
17)راهبردهای ورود به بازار خارجی
18)سرمایه گذاری مشترک
19)صدور مجوز
20)تولید قراردادی
21)قرارداد مدیریتی
22)مالکیت مشترک
23)قیمت
24)مفهوم شبکه ی توزیع فراگیر در بازار بین المللی
25)روش مختلف فعالیت های بازاریابی بین المللی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت-فصل-هیجدهم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر-(ویراست-جدید)
پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 139 کیلوبایت
قیمت: 34000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فصل 18 کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان ایجاد مزیت رقابتی ، در حجم 24 اسلاید.

این فایل شامل 24 اسلاید می باشد و مربوط به فصل 18 با موضوع ایجاد مزیت رقابتی از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
معمولا شناسایی رقبا کار آسانی به نظر می رسد.در ساده ترین حالت هر شرکتی رقبای خود را شرکت هایی می داند که کالاها و خدمات مشابهی را به مشتریان مشابه و به قیمت مشابهی می فروشند.هر شرکتی ممکن است رقبای خود را واحدهایی بداند که کالا یا گروه کالایی مشابهی را تولید می کنند. شرکت ها باید از«نزدیک بینی رقابتی» هم پرهیز کنند. گاه شرکتی را ممکن است رقبای پنهان و نه رقبای آشکارش « نابود» کنند، رقبای مستقیم نبودند که کسب و کار تلگراف را پس از 16 سال به نیستی کشاندند، بلکه تلفن همراه و اینترنت بود. شرکت ها می توانند رقبای خود را از دیدگاه صنعت تعیین کنند. این شرکت ها قادرند خود را در صنعت نفت و یا حرفه ی داروسازی و یا نوشابه سازی تصور کنند.

فهرست مطالب:
1)تجزیه و تحلیل رقیب
2)شناسایی رقبا
3)بازاریابی رقبا
4)تعیین اهداف رقبا
5)شناسایی راهبردهای رقبا
6)ارزیابی نقاط قوت و ضعف رقبا
7)برآورد واکنش رقبا
8)انتخاب رقبا برای حمله یا گریز
9) رقبای ضعیف یا قوی
10) رقبای نزدیک یا دور
11)رقبای خوب یا بد
12)طراحی سامانه ی گردآوری اطلاعات رقابتی
13)راهبردهای رقابتی
14)رویکردهای راهبرد بازاریابی
15)راهبردهای رقابتی اساسی
16)جایگاه رقابتی
17)موازنه در جهت گیری به سوی مشتری و رقیب
18) سیر تکاملی جهت گیری شرکت ها

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت-فصل-هفدهم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر-(ویراست-جدید)
پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 1794 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فصل 17 کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان بازاریابی مستقیم و بر خط ایجاد روابط مستقیم با مشتریان ، در حجم 24 اسلاید.

این فایل شامل 24 اسلاید می باشد و مربوط به فصل 17 با موضوع بازاریابی مستقیم و بر خط ایجاد روابط مستقیم با مشتریان از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
بازاریابان اولیه ی که بر اساس الگوی مستقیم عمل می کردند، یعنی شرکت های فروشنده با کاتالوگ ،فروشندگان پستی و بازاریابان شیوه ای از راه دور، با جمع آوری اسامی مشتریان، عمدتا به وسیله ی پست و تلفن، به ایشان کالا می فروختند.امروزه بازاریابی مستقیم با توجه به پیشرفت های شگرف در عرصه ی فناوری پایگاههای اطلاعاتی و رسانه های نوین بازاریابی به ویژه اینترنت،تغییرات زیادی پیدا کرده است.
بیشتر شرکت ها هنوز از بازاریابی مستقیم به عنوان کانال یا واسطه ای تکمیلی برای بازاریابی کالاها و پیام های خود استفاده می کنند.
برای بسیاری از شرکت های امروزی بازاریابی مستقیم چیزی فراتر از کانال یا واسطه ی مکمل است .موسساتی که الگوی مستقیم را به کار می برند ،عوض اینکه از بازاریابی مستقیم و اینترنت صرفا به عنوان رویکردهایی تکمیلی بهره بگیرند، از این الگو به عنوان تنها رویکرد استفاده می کنند.

فهرست مطالب:
بازاریابی مستقیم
الگوی جدید بازاریابی مستقیم
رشد و مزایای بازاریابی مستقیم
مزایا برای خریداران
مزایا برای فروشندگان
پایگاه اطلاعات مشتریان و بازاریابی مستقیم
 اشکال بازاریابی مستقیم
بازاریابی بر خط
بازاریابی و اینترنت
قلمرو بازاریابی بر خط
قلمرو بنگاه به مصرف کننده
قلمروه بنگاه به بنگاه
قلمرو مصرف کننده به مصرف کننده
قلمرو بازاریابی بر خط مصرف کننده به بنگاه
انواع بازاریابان بر خط
شرکت های فقط کلیکی در مقایسه با بازاریابان کلیکی-فیزیکی
بازاریابی فیزیکی
بازاریابی کلیکی
راه اندازی بازاریابی بر خط
بازاریابی مستقیم یکپارچه

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت-فصل-شانزدهم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر-(ویراست-جدید)
پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 858 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فصل 16 کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان فروشندگی شخصی و تبلیغات پیشبرد فروش ، در حجم 35 اسلاید.

این فایل شامل 35 اسلاید می باشد و مربوط به فصل 16 با موضوع فروشندگی شخصی و تبلیغات پیشبرد فروش از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
رابرت لویس استیونسون زمانی گفته است: « هر کسی با فروش چیزی زندگی می کند.» شرکت های سراسر جهان از فروشنده برای فروش کالا و خدمات به مشتریان بنگاهی و مصرف کنندگان نهایی استفاده می کنند، ولی فروشنده را  می توان در انواع دیگری از سازمانها نیز مشاهده کرد. مثلا ،مدارس عالی برای جلب دانشجوی جدید از فروشندگان خاص خود و کلیساها از کمیته های عضویت برای جلب اعضای جدید استفاده می کنند؛ موزه ها و موسسات هنری برای تماس با اهدا کنندگان و جمع آوری اعانه از جمع کنندگان اعانه استفاده می کنند. حتی گاه دولت ها هم ازفروشنده استفاده می کنند. برای مثال،شرکت خدمات پستی امریکا برای پست سریع السیر و سایر خدمات پستی خود از فروشنده استفاده می کند.

فهرست مطالب:
فروشندگی شخصی
ماهیت فروشندگی شخصی
نقش فروشنده
مدیریت فروشندگان
سازماندهی فروشندگان
سازماندهی فروشندگان بر مبنای ناحیه
بر مینای مشتری
انواع سازماندهی فروشندگان
تعداد فروشندگان
فروشندگان بیرونی و درونی
فروش گروهی
کارمندیابی و گزینش فروشندگان
آموزش فروشندگان
پرداخت حقوق و مزایای فروشندگان
رابطه ی بین راهبرد کلان بازاریابی و حقوق و مزایای نیروی فروش
ارزیابی فروشندگان و عملکرد نیروی فروش
مراحل اصلی فروشندگی موثر
مشتری یابی و تعیین مشتریان
پیش تماس
تماس
معرفی کالا
پاسخ به انتقادات
فروش
پیگیری
فروشندگی شخصی و مدیریت ارتباط با مشتری
تبلیغات پیشبرد فروش
رشد سریع تبلیغات پیشبرد فروش
اهداف تبلیغات پیشبرد فروش
ابزارهای اصلی تبلیغات پیشبرد فروش
ابزارهای تبلیغات پیشبردی بنگاهی
تهیه ی برنامه ی تبلیغات پیشبرد فروش

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه