مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

Ab@123456 مقایسه استزاتژی بازاریابی شرکت Mercedes Benz و BMW

مقایسه-استزاتژی-بازاریابی-شرکت-mercedes-benz-و-bmw
مقایسه استزاتژی بازاریابی شرکت Mercedes Benz و BMW
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 1552 کیلوبایت
قیمت: 135000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مقایسه استزاتژی بازاریابی شرکت Mercedes Benz و BMW بر اساس 4P بازاریابی، در حجم 34 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل.

برای اینکه استراتژی بازاریابی دو شرکت را با هم مقایسه کنیم:
ابتدا تاریخچه کوتاهی از دو شرکت و نیز شرکت های مادر را ارائه کردیم،
سپس اهداف، تمرکز و فرهنگ شرکت BMW را آوردیم،
بعد از آن، ماتریس SWOT این شرکت را رسم کردیم،
سپس استراتژی بازاریابی 2 شرکت را بر اساس 4P بازاریابی با یکدیگر مقایسه کردیم
در قسمت Place، بازار هایی که شرکت در آنجا فعالیت دارد را مشخص کردیم
در قسمت Price حدود قیمتی محصولات و دلیل قیمت گذاری به این نحو را بیان نمودیم(مثلا اینکه چرا یک محصول بسیار گران و با حاشیه سود بالا هست)
در قسمت Promotion نحوه تبلیغات ، کانال های ارتباطی و حوزه هایی که شرکت اسپانسر آنجا میشود را بیان نمودیم (برای مثلا بنز اسپانسر fashion میشود)
در قسمت محصول product ویژگی های محصول و استراتژی شرکت ها در قبال محصولات آینده شرکت را مشخص نمودیم

بخشی از متن:
مرسدس بنز، در سال 1901 به وسیله Daimler Motoren Gesellschaft. به بازار عرضه شد. بنز یکی از شناخته شده ترین برند ها در سطح جهان است، همان طور که یکی از قدیمی ترین برند های اتوموبیل در سطح جهان است ...


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد