در این فایل که در قالب pdf می باشد، مطالب فصل ترمیم زخم که فصل هفتم کتاب جراحی لارنس ۲۰۱۹ به همراه بخشی از مطالب مهم کتاب شوارتز می باشد بصورت خلاصه به همراه عکس های بسیار با کیفیت آورده شده است. این فایل غیرقابل ویرایش می باشد و میتوانید آن را در هر کجا و زمان که تمایل داشتید ارائه بدید
در این فایل که در قالب pptx می باشد، مطالب فصل ترمیم زخم که فصل هفتم کتاب جراحی لارنس ۲۰۱۹ می باشد بصورت خلاصه به همراه عکس های بسیار با کیفیت آورده شده است. این فایل کاملا قابل ویرایش می باشد و میتوانید با تهیه این فایل آن را با اسم خودتان در هر جایی و هر ارائه ی کلاسی منتشر کنید. میتوانید در صورت دلخواه مطالب بیشتر یا عکس های بیشتری به این اسلایدها اضافه کنید و آن را مطابق با سلیقه خود تکمیل کنید.
در این فایل که در قالب PDFمی باشد، مطالب فصل ترمیم زخم که فصل هفتم کتاب جراحی لارنس ۲۰۱۹ می باشد بصورت خلاصه به همراه عکس های بسیار با کیفیت آورده شده است. این فایل غیر قابل ویرایش می باشد و میتوانید با تهیه این فایل آن را در هر کلاس یا مورنینگ یا هر جای دیگری ارائه دهید.
فایل متمم لغات کتاب 4000 واژه که بعد از بررسی و مطالعه دقیق تدوین و ترجمه شده. لغات موجود در این فایل مرتبط با کتاب 4000 واژه سطح شش است که به زبان آموز کمک میکند درک بهتری نسبت به متن پیدا کند.
فرمت فایل pdf
تعداد صفحه34
قسمت هایی از ارائه ی درس این طرح درس:
مرحله اول بیان مسئله: ابتدا با طرح یک پرسش دانش آموزان را به چالش می کشانیم.
اگر مقداری آب روی خاکی که درون آن کرم وجود دارد بریزیم چه اتفاقی می افتد؟ چرا؟
مرحله دوم جمع آوری اطلاعت و داده ها: سپس بچه ها را به 3 گروه تقسیم می کنم و از هر گروه
یک دانش آموز را انتخاب کرده و از آن ها می خواهیم با گردش در فضای باز (باغچه مدرسه)،
مقداری خاک باغچه تهیه کنند و به کلاس بیاورند.
مرحله سوم فرضیه سازی: مقداری آب را روی خاک باغچه می ریزیم و بچه ها در گروه مشورت
می کنند و پیش بینی می کنند چه اتفاقی برای کرم ها می افتد.
مرحله چهارم آزمودن فرضیه: از دانش آموزان می خواهیم آزمایش را در گروه های خود انجام دهند
و به دقت مشاهده کنند که چه اتفاقی می افتد و مشاهدات خود را ثبت کنند
مرحله پنجم نتیجه گیری، تعمیم و کاربرد:
از گروه ها می خواهم مراحل انجام دادن کار و فرضیه خود را بیان کنند و نتایجی را که بدست 25
آورده اند مطرح کنند و بقیه دانش آموزان نظر خود را بیان کنند همه ی گروه ها گزارش خود را ارائه
می دهند و در نهایت دانش آموزان به این نتیجه می رسند که وقتی آب روی خاک میریزیم کرم ها از خاک بیرون می آیند.