دانلود فایل پاورپوینت آموزشی وقابل ویرایش ورزش و تربیت بدنی معلولین، شامل 83 صفحه اسلاید و تصاویر آموزشی و مطالب: معلولیت و (تعاریف،تاثیرات ، چگونگی روند،سایر عوامل ، تقسیم بندی ، اهمیت ورزش ،اثرات ارزشمند، سازگاری ،اصول ،اهدف ،سازمانهای مربوط و وظایف آنها ) ، ورزش معلولین ( کلاس بندی ورزش معلولین ،اثرات ارزشمند، سازگاری ،اصول ،اهدف ، ...) قوانین و اصول و طبقه بندی و.... جهت ارئه کنفرانس در کلاسهای آموزشی و ....
دانلود فایل پاورپوینت آموزشی و قابل ویرایش آسیب های سر وبیهوشی شامل 50 صفحه اسلاید و تصاویر آموزشی و مطالب:بیهوشی ناشی از ضربه به سر ، مواردی که بعد از صدمه به سر باید انجام بدیم ، تنفس فرد ( دهان به دهان ) ، عوارض و پیامدها ، درمان ، عوامل ایجاد ، درصد های مرتبط ، آسیبهای صورت ، زخمهای باز ، شکستگی استخوان سر و فک پایینی ، آسیب ها و خونریزهای بینی و گوش خارجی و میانی ،آسیب و علائم آن در حفره چشم و صدمات دهان و دندان و گردن و شکم. جهت ارئه کنفرانس در کلاسهای آموزشی و ....
توضیحات کامل بهمراه تصاویر، ویدیو ویک فایل ورد که کلیه ی مطالب داخلش درج شده
چقرمگی یک ویژگی اساسی در مواد است که توانایی یک ماده در جذب انرژی و مقاومت در برابر ضربه تا شکستگی را اندازه گیری می کند؛
یعنی توانایی جذب انرژی در محدوده پلاستیک.
به عبارت دیگر، چقرمگی مقدار انرژی در واحد حجم است که یک ماده می تواند قبل از پاره شدن جذب کند و توسط ناحیه زیر منحنی تنش-کرنش (کششی) نشان داده می شود. این بارگذاری اغلب به صورت ضربه (ناگهانی) رخ می دهد.
برای در نظر گرفتن مقاومت ماده باید به این نکته توجه کنیم که بین مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر شکست تفاوت وجود دارد و میزان کرنش در این دو متفاوت است
فهرست مطالب
تعریف سختی یا چقرمگی (Toughness)
تعریف شکستن بر اثر تردی بر اساس فاجعه کشتی تایتانیک Brittle Fracture
آزمون ضربه
دستگاه تست ضربه آیزود
کاربردها و خدمات قابل ارائه
ابعاد نمونه
آزمون ضربه شارپی
وسایل ازمایش
رویه آزمون شارپی
روش انجام آزمایش
نحوه قرار گرفتن نمونه
روش انجام ازمایش
اطلاعات به دست آمده از این آزمون شامل موارد زیر است
محاسبات
آزمون ضربه ایزود
رویه آزمون ضربه ایزود
اطلاعات به دست آمده از این آزمون شامل موارد زیر است
تفاوت بین ازمون چارپی و ایزود
مقدمه
دراین فایل مطالب بازاریابی ،به صورت تحلیلی درارتباط با برند کداک مورد بررسی قرار گرفته است .برندی که بیش از یک قرن یکه تاز دنیای عکس و فیلم بوده است. ولیکن به دلیل توجه توجه به تغییرات در بازار و ذائقه مشتریان و مهم تر این که به دلیل عدم تحلیل و آنالیزرقیب هوشمند خویش درکمتر از یک دهه مجبور به واگذاری سهم بازار به رقیب گشته و اعلام ورشکستگی نماید.
نویسنده با نگاه تحلیلی سعی برآن داشته که عوامل و مدل های تحلیل کسب وکار و اطلاعات کاملی از هر عامل و مدل را دراین مطالعه موردی و به صورت تحلیل کامل مورد بررسی قرار دهد و امید که مورد توجه و استفاده سروران ارجمند از هر صنفی و صنعت و یا قشری قرار گیرد اعم از :
-بازاریابان و مدیران محترم کسب وکارها
-مشاوران محترم بازاریابی و فروش
-اساتید ارجمند ودانشجویان گرامی
-بازارکنان بخش خصوصی و دولتی
-وسایز عزیزانی که به بازاریابی و مدیریت علاقمند هستند.
مدل هایی که در این فایل مورد تحلیل و بررسی ویژه قرار گرفته اند.
1-ماتریس تحلیل SWOT
2- ماتریس آنسوف
3-آمیخته بازاریابی
4- مارتیس PESTEL
5-مدل بازاریابی 5C MARKETING
6-ماتریس BCG
7-مدل 7اس مکنزی
داستان برند: کداک، پیشگام دنیای عکاسی و نماد شکست در برابر تحول دیجیتال
کداک نامی بزرگ در دنیای عکاسی محسوب میشود که نوآوریهای متعددی را به این صنعت معرفی کرد، اما درنهایت، مغلوب انقلاب دیجیتال شد.
تبلیغات
کداک (با نام کامل Eastern Kodak Company) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزهی عکاسی است. این شرکت قدیمی پایههای خود را در سرزمین عکاسی بنا کرد و زمانی بزرگترین برند آن حوزه بود. مرکز مدیریتی کداک در راچستر نیویورک قرار دارد و مرکز اجرایی آن، در نیوجرسی واقع شده است.
کداک، امروز بیشتر با شکست در دنیای عکاسی و عقب ماندن از انقلاب دیجیتال شناخته میشود. درحالیکه شرکت آمریکایی با وجود رخدادهای پیشین، هنوز در بسیاری از حوزههای فناوری فعالیت دارد. مواردی همچون خدمات حرفهای برای کسبوکارها، انواع خدمات چاپ و ارتباطات گرافیکی، امروز توسط کداک عرضه میشوند. بخشهای اصلی کسبوکار کنونی کداک، چاپ، خدمانت Inkjet مخصوص مسبوکارها، پرینت سهبعدی و بستهبندی مایکرو، نرمافزار و راهکارهای سازمانی و بخش محصولات مصرفکنندهها و فیلم است. شاید شاخصترین محصول کنونی کداک و بخش معروف آن را بتوان فیلمهای عکاسی نامید.
فهرست:
معرفی
تاریخچه اجمالی شرکت کداک
بررسی شیوه های مدیریتی کمپانی کُداک
استراتژی بازاریابی تهاجمی چیست؟
چه کسانی از بازاریابی تهاجمی استفاده می کنند؟
دفاع از سهم بازار
حفاظت از سهم بازار
خط مشی دفاعی
خداحافظی در اوج!
کشتی به گل نشسته!
اتفاقات پی درپی
تیر خلاص!
بازاریابی تهاجمی Kodak برای دفاع از سهم بازار خود
چگونه غول یک صنعت به ورشکستگی میرسد
طرح تجاری کداک
انکار کداک از حقیقت
فرصت هایی که به تهدید تبدیل شدند
نادیده گرفتن بازخورد رسانه هاوازدست دادن زمان
خطای استراتژیک در تحلیل روندهای بازار چه بر سر کداک آورد؟
4 نشانه استراتژی های بازاریابی محتوایی تاریخ انقضا گذشته-مطالعه موردی ورشکستگی شرکت کداک
دلایل ورشگستگی کداک
اولویت های مشتریان تغییر کرده است
تفکر خارپشت و روباه در بازاریابی مطالعه موردی کداک
شرکت کداک، نمونهای از این اتفاق
پی بردن به اشتباهات
نزدیک بینی بازاریابی!
ماتریس آنسوف درشرکت کداک
شرکت Eastman Kodak از ماتریس Ansoff برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند
ماتریس SWOT شرکت Eastman Kodak
آمیخته بازاریابی درشرکت کداک/Marketing Mix Eastman Kodak Company
تحلیل PESTEL شرکت Eastman Kodak
BCG Matrix و VRIO Framework برای شرکت Eastman Kodak
مدل 7اس مکنزی
تحلیل بازاریابی شرکت Eastman Kodak 5C