مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود طرح معرق کشتی بادبانی

طرح-معرق-کشتی-بادبانی
طرح معرق کشتی بادبانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf, jpg
حجم فایل: 7344 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

توضیحات:
طرح معرق کشتی بادبانی.

دارای قطعات شماره بندی شده برای راهنمای اسمبل کردن قطعات بریده شده روی هم
فرمت فایل: jpg و PDF
 
شامل 4 صفحه با کیفیت بالای تصاویر
شامل 2 عدد پی دی اف به همراه فایل راهنما

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود سوالات کنکور دکتری علوم شناختی 1398-1401 به همراه پاسخ کلیدی

سوالات-کنکور-دکتری-علوم-شناختی-1398-1401-به-همراه-پاسخ-کلیدی
سوالات کنکور دکتری علوم شناختی 1398-1401 به همراه پاسخ کلیدی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 5481 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

توضیحات:
سوالات کنکور دکتری علوم شناختی 1398-1401.

این فایل سوالات کنکور دکتری از سال 1398 الی 1401 می باشد. تفاوت فایل حاضر با فایل های موجود در سایت های گوناگون داشتن کلید در سوالات می باشد که در روزهای نزدیک کنکور می تواند به دانشجویان کمک شایانی کند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود نمونه سوالات استخدامی دبیری ادبیات فارسی

نمونه-سوالات-استخدامی-دبیری-ادبیات-فارسی
نمونه سوالات استخدامی دبیری ادبیات فارسی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 44
حجم فایل: 2563 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

توضیحات:
دانلود 255 نمونه سوال استخدامی دبیری ادبیات فارسی، در قالب PDF و در 44 صفحه.

بخشی از متن فایل:
« بهجت » تخلص کدام شاعر است ؟

جواب: شهریار

رویکرد اصلی برنامه در تألیف و سازماندهی محتوای آموزشی دوره متوسطه دوم چیست ؟

جواب: رویکرد مهارتی

اصل ۱۴ برنامه باید زمینه ساز چه چیزی باشد؟

جواب: رفتارهای اخلاقی اجتماعی و تربیتی مناسب در جوانان باشد.

حماسه در لغت به معنای —–است

جواب: دلاوری و شجاعت

یکی از برجسته ترین اهداف آموزشی چیست ؟

جواب: تقویت توانایی فهم و درک متن

اگر شاعر نام خود را در شعر بیاورد ، در اصطلاح آن را ……………… می گویند .

جواب: تخلص

مضارع مستمر ( ملموس ) چگونه ساخته می شود ؟

جواب: دار + شناسه + مضارع اخباری

شاهنامه در چه قالبی سروده شده لست؟

جواب: مثنوی

بارزترین و پربارترین ادبیات پایداری، ادبیات …….. است

جواب: دوران مشروطه

در بیت زیر چه آرایه ای استفاده شده است ؟

یوسف گم گشته باز آید به کنعان ، غم مخور کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم مخور

جواب:تلمیح



دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل2: تقسیم کسرها

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-پنجم-فصل2-تقسیم-کسرها
طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل2: تقسیم کسرها
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 116 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، درس تقسیم کسرها در قالب ورد و شامل 7 صفحه.

اولین فعالیت به زیر ساختار خارج قسمت کسرها مربوط است. دانش آموزان باید هریک از مراحل را توضیح دهند و حل را کامل کنند.

توجه شود که ممکن است دانش آموزان ابتدا ٣ کلوچه(دایره) را به سه نفر تقسیم کنند که به هر کدام ١ کلوچه کامل می‌رسد و بعد ٢ کلوچه باقی مانده را بین ٣ نفر تقسیم کنند که به هر نفر دو سوم کلوچه می‌رسد.

در مورد ٧ متر پارچه هم می‌توان ابتدا ٤ متر را بین ٤ نفر تقسیم کرد و سپس ٣ متر باقی مانده را بین ٤ نفر تقسیم کرد. آنچه که مهم است در نهایت دانش آموزان باید تقسیم a به b را به صورت کسر درک کنند و نمایش دهند.

در دومین فعالیت تقسیم یک کسر بر یک عدد طبیعی آموزش داده می‌شود و پس از درک مفهومی این موضوع رویه محاسبه فرا گرفته می‌شود. نکته مهم توجه به جابه جایی ضرب دو کسر است. لازم نیست به مفهوم معکوس اشاره‌ای شود. این قاعده در سال ششم ذکر خواهد شد.

اهداف درس:

✅ تقسیم دو عدد طبیعی بر یکدیگر را مفهوم بخشی می‌کند و آن را به شکل کسر نمایش می‌دهد.
✅ تقسیم یک کسر بر یک عدد طبیعی را مفهوم بخشی می‌کند و آن را انجام می‌دهد.
✅ تقسیم یک عدد طبیعی بر یک کسر را مفهوم بخشی می‌کند و آن را انجام می‌دهد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک مشتریان

پاورپوینت-مگا-مارکتینگ-استراتژی-بازاریابی-و-روش-تأثیرگذار-بر-ادراک-مشتریان
پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 245 کیلوبایت
قیمت: 95000 تومان

توضیحات پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار
مگا مارکتینگ چیست؟
مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیه‌های کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروه‌های اصلاح‌طلب، بانک‌ها و – مهم‌تر از همه – دولت‌ها هستند.

این امر به ویژه از نظر تجارت بین‌المللی مهم است، جایی که دولت‌های ملی ممکن است سیاست‌های اقتصادی حمایت‌گرایانه را اعمال کنند که مانع از ورود شرکت‌های خارجی به بازارهای آنها شود. چنین سیاست دولتی نشان دهنده یک “شخص ثالث” است که تجارت بین خریداران و فروشندگان را مسدود می کند. بنابراین آن طرف باید مماشات («فروخته») شود تا تجارت مورد نظر انجام شود.

اگرچه این اصطلاح در سال ۱۹۸۶ توسط فیلیپ کاتلر، عضو آکادمیک بازاریابی ابداع شد. بازاریابی از طریق سیاست یک روش بسیار قدیمی تر است. تا زمانی که کشورها تعرفه‌های تجاری حمایت‌گرایانه وضع کرده‌اند، کسب‌وکارهای قدرتمند و گروه‌های تجاری برای تصویب قوانینی که به نفع آنها باشد، لابی می کنند. با این حال، امروزه، بیشتر ادبیات مگا مارکتینگ به لابی کردن دولت برای حذف تعرفه ها (و سایر موانع تجارت) اختصاص دارد.



مگا مارکتینگ برای چه نوع مشتریانی موثر است؟
بازاریابی مگامارکتینگ نه مشتریان اصلی، بلکه متوجه اشخاص ثالثی است که بر ادراک و توانایی مشتریان برای خرید محصولات شرکت تأثیر می‌گذارند. اینها شامل سیاستمداران، کارمندان دولت، آژانس های نظارتی، گروه های ذینفع خاص، رسانه های ملی و رهبران افکار هستند.

در یک بازار بالقوه، برخی گروه‌ها مخالف یک کسب‌ و کار هستند، برخی از آن حمایت می‌کنند، و بسیاری دیگر که علاقه‌ای ندارند. هدف از این کمپین بازاریابی کلان، جلب رضایت یا متقاعد کردن مخالفان، گردآوری حامیان، و تبدیل حامیان بی علاقه اما بالقوه به متحدان است.

چه کسی مگا مارکتینگ را اجرا می کند؟
تأثیرگذاری بر دولت‌ها موضوع ساده‌ای نیست و می‌تواند به راحتی بیش از ارزش یک شرکتِ متوسط ​​هزینه داشته باشد. در نتیجه، بازاریابیِ مگا در درجه اول ابزاری برای شرکت‌های بزرگ با فعالیت‌های بین‌المللی، یا ائتلاف‌هایی از شرکت‌هایی است که می‌توانند به طور مشترک قدرت سیاسی لازم برای طرح ادعای خود را احضار کنند.

مثال و نمونه مگا مارکتینگ
پپسی یک نمونه کتاب درسی از بازاریابی بزرگ در هند است (بازار کوکاکولا در سال ۱۹۷۷ از آن خارج شد). در دهه ۱۹۸۰، پپسی کمپینی را در سطوح مختلف دولت هند آغاز کرد که دارای مقررات و موانع آشکاری بود که مانع ورود یا سرمایه گذاری شرکت های خارجی در بازار هند شد.

اولین پیشنهاد آنها به هند شامل تسهیل صادرات نوشیدنی های هندی در ازای حق واردات پپسی بود. پس از رد این موضوع در سال ۱۹۸۵، PepsiCo مشوق های بیشتری برای ارتقای رشد اقتصادی هند ارائه کرد. پس از سه سال مبارزات انتخاباتی (شامل ۲۰ بحث پارلمانی، ۱۵ بررسی کمیته و ۵۰۰۰ مقاله در مطبوعات)، سرانجام به بازار هند دسترسی پیدا کردند.

با این حال، تلاش‌های بازاریابی بزرگ PepsiCo به نتیجه نرسید. در سال ۱۹۹۰، در واقع برای هند علیه محدودیت های تجاری پیشنهادی در ایالات متحده لابی کرد. ایالات متحده عقب نشینی کرد و PepsiCo حسن نیت بیشتری با دولت هند به دست آورد. این شرکت همچنین به سرمایه گذاری در ایجاد چاه ها و دیگر منابع آب آشامیدنی پاک در سرتاسر هند ادامه داد.

با این حال، دولت هند تنها مانع موفقیت نبود. درست در سال ۲۰۱۰، یک فعال سیاسی کمپینی را برای حمله به پپسی کو آغاز کرد. و ادعا کرد که این شرکت به هندی‌ها نوشیدنی‌های مسموم می‌فروشد که هرگز در کشورهای دیگر نمی‌فروشند. تلاش‌های کلان مارکتینگ ادامه دارد – که اکنون در تلاش برای مقابله با چنین حملاتی نه تنها دولت، بلکه رسانه‌ها و رهبران افکار هند را درگیر می‌کند.

یک کمپین مگا مارکتینگ چگونه ایجاد می شود؟
ابزارهای زیادی برای یک کمپین مگا مارکتینگ در دسترس هستند و از ترکیب یا همه موارد زیر استفاده می کنند:

لابی گر‌ها
متخصصانی هستند که منافع یک شرکت را به مقامات دولتی و سازمان‌های مربوطه نشان می‌دهند که بر تجارت آن شرکت تأثیر می‌گذارند. مانند وکلایی که در جنبه‌های خاص قانون تخصص دارند، لابی‌گران در دانستن اینکه کجای دولت باید نظارت کنند و برای کسب بهترین نتایج پیام ارسال کنند، متخصص هستند. آنها ممکن است منافع شرکت های فردی یا کل صنایع را نمایندگی کنند.



فهرست پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک و توانایی مشتریان
مگا مارکتینگ چیست؟
تعریف مگا مارکتینگ
مگا مارکتینگ برای چه نوع مشتریانی موثر است؟
دادخواست شمع سازان
چه کسی مگا مارکتینگ را اجرا می کند؟
مثال و نمونه مگا مارکتینگ
یک کمپین مگا مارکتینگ چگونه ایجاد می شود؟
موانع تجارت
چه عناوین شغلی با استراتژی های مگا مارکتینگ کار می کنند؟
آموزش و مهارت
متخصصان روابط عمومی، مدیران ارتباطات و لابی‌گران
تحلیلگران تحقیقات بازار
مگامارکتینک در پپسی کولا
موفقیت مگامارکتینگ پپسی در هند
مگا مارتینگ در سیتی گروپ
هنر ارائه مزایا درمگامارکتینگ
بازارهای مسدودیا محافظت شده
استراتژی های ورود
نقش کشورها برای ایجاد موانع برای رقبای خارجی در راستای محافظت از تولیدکنندگان داخلی
پرهزینه ترین شکست محصول جدید در تاریخ
مشخصات بازارهای مسدود شده
چگونه شرکت ها می توانند به بازارهای مسدود شده نفوذ کنند؟
شرکت باید هر دروازه بان را شناسایی کند و با اعمال نفوذ یا قدرت، آن را تغییر دهد.
مهارت های مگامارکتینگ
موانع Freshtaste که قصد دارد تجهیزات خود را به کارخانه های لبنی بزرگ ژاپنی بفروشد،
لوازم الکترونیک مصرفی ژاپنی در هند
نمایشگاه دوم بازاریابی و بازاریابی مگامارکتینگ متضاد
ابزارهای مگامارکتینگ
تجربه شرکت های شیمیایی ژاپن در مگامارکتینگ
درک باورها و نگرش های جامعه در مگا مارکتینگ
استفاده شرکت ها از انگیزه های مثبت و منفی درمگاماکتینگ
ابزارهای بازاریابی درمگامارکتینگ
تاثیر قدرت در مگا مارکتینگ
درک باورها، نگرش ها و ارزش های جامعه در مگامارکتینگ
چالش های پیش روی مگا مارکتینگ
نقش پرسنل ماهر در مگا مارکتینگ
بازاریابان به عنوان استراتژیست های سیاسی
مراحل تاثیرگذاری درمگامارکتینگ
نقشه برداری از ساختار قدرت
شناسایی ساختار قدرت به صورت هرمی، جناحی یا ائتلافی
جعل یک استراتژی بزرگ
اتحادهای استراتژیک در مگامارکتینگ
تدوین برنامه اجرایی تاکتیکی
نمایش سوم دو راه برای اجرای یک طرح تاکتیکی
پیامدهای مگامارکتینگ
مفهوم مگامارکتینگ
نحوه عملکرد مگامارکتینگ در استراتژی یک شرکت
چگونه استراتژی مگامارکتینگ را در شرکت خود اعمال کنید
چگونه استراتژی مگامارکتینگ را در شرکت خود اعمال کنید
چند مثال رایج از نحوه به کارگیری مفهوم مگاممارکتینگ در کسب و کار
روند: بازاریابی مگا- بازگرداندن مشتریان


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه