در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :مرکز بهداشت شهدای والفجر اینجانب پروژه کارآموزی خود را در مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز گذرانده ام .این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در این مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز به مدت ۲۴۰ ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پایان از زحمات مسئولین مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز کمال تشکر رادارم.یکی از اهداف اساسی و بسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت و محیط کار با دانشگاه و دانشجو می با شد که هم در شکوفائی ورشد صنایع موثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی داده و علم آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را در عرصه عمل ، آزموده و به مشکلات و نا بسامانیهای علمی و عملی محیط کار آشنا شده و سرمایه وقت خویش را در جهت رفع آنها مصرف نمایند ، که برای جامعه در حال توسعه ما از ضروریات می با شد با این مقدمه شاید اهمیت و جایگاه درس دو واحدی کارآموزی برای ما روشنتر شده و با نگاهی دیگر به آن بپردازیم . استان فارس یکی از پیشگامان اجرای طرح فراگیر نظام شبکه های بهداشت و درمان در سراسر کشور، بوده است. این طرح، ابتدا برای نمونه در فسا به اجرا درآمد و از سال ۱۳۶۲ پس از آماده سازی منطقه، در شهرستان شیراز آغاز گشت .فهرست مطالبعنوانپیشگفتار مقدمهمیزان رضایت دانشجو از این دورهفصل اول :( آشنایی کلی با مکان کارآموزی ) تاریخچه مرکز بهداشت شهرستان شیراز:آشنایی با وظایف و نحوه ارائه خدمات در مرکز بهداشت شهرستان وظایف مرکز بهداشت شهرستان معرفی واحدهای عرضه خدمات در شهرهاآشنایی با وظایف و نحوه ارائه خدمات در پایگاه بهداشت شهریآموزش کارکنانشرایط و نحوه شرکت در آزمون مهارتهای هفتگانه کامپیوترمدارک لازم جهت ثبت نام و شرکت در آزمونخبرهای بهداشتی و پزشکیچارت سازمانیعنوانفصل دوم: ( ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزی )فصل سوم :( آزمون آموخته ها، نتایج و پیشنهادات )گزارش کار کارآموزبخش اول : نصب ویندوز XPنصب ویندوز XP بدون دریافت شماره سریالبخش دوم : آشنایی با آنتی ویروس و نصب آن طرز کار برنامه ای ضد ویروسقابلیت های نرم افزارهای ضد ویروسبهترین آنتی ویروس دنیانگاهی به بهترین آنتی ویروس هاعملیات مخفیانه ویروس در کامپیوترنکاتی برای جلوگیری از ورود کرمها به سیستمآموزش نصب و استفاده و رجیستر قویبخش سوم : آموزش نرم افزارهای کاربردیتعداد صفحات :۵۸صفحهاین فایل کاملا اصلاح شده و شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.(فایل قابل ویرایش است )
توضیحات:
مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی با عنوان حسابداری مدیریتی و تصمیم گیری در حوزه انرژی، به همراه مقاله زبان اصلی، در قالب فایل word و در حجم 6 صفحه.
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 4 صفحه و مربوط به سال 2014 می باشد.
نویسنده: مادالینا میهایلا / مترجم: کامران بابادی
منبع مقاله:
Procedia - Social and Behavioral Sciences 109 ( 2014 ) 1199 – 1202
بخشی از چکیده:
حسابداری مدیریتی شاخه ای از حسابداری است که مدیریت شرکت را در بزنامه ریزی، تصمیم گیری، کنترل و تجزیه و تحلیل حمایت می کند.استفاده مؤثر از این ابزار به وسیله ی مدیریت اجرایی، رشد قابلیت سودآوری و بهینه سازی مؤسسه را تضمین خواهد کرد . برای اجرای تصمیمات مؤسسه، مالکان مؤسسه یا مدیران مستلزم تأمین مالی ، اطلاعات اقتصادی مرتبط و سازماندهی شده ی حسابداری مورد نیازشان و تجزیه و تحلیل منابع اطلاعاتی و نتایج مؤسسه هستند اما درک صورت های مالی فراهم شده از طریق حرفه های حسابداری به عنوان مقادیر اقتصادی سخت بوده و برای درک منابع سود و زیان مؤسسه یا برای شناسایی راه های ایجاد ثبات مالی و بهینه سازی موسسه ناکافی می باشند.
سایر محصولات مرتبط:
کد فیلتر الگوی دوجی در سایت tsetmc(بورس تهران)
آموزش اصطلاحات رایج در سایت tsetmc(بورس تهران)
توضیحات:
مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی با عنوان مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط پروژه محور، به همراه مقاله زبان اصلی، در قالب فایل word و در حجم 20 صفحه.
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 16صفحه و مربوط به سال 2008 می باشد.
منبع مقاله:
International Journal of Managing Projects in Business (2008) Emerald Vol. 1 No. 1
چکیده فارسی:
هدف- هدف این مقاله بررسی این موضوع است که افراد چطور می توانند یادگیری و فرایندهای مدیریت دانش را در تیم های پروژه ای درک کنند و راهنمایی مفهومی را با موثرترین شیوه در جهت نزدیک شدن مدیریتی به موضوعات پراهمیت و اغلب نادیده انگاشته شده ی پروژه ای را فراهم می کند.
طراحی/متدولوژی/رویکرد- این یک مقالهی مفهومی است که ادبیات گسترده و مرتبط با یادگیری و مدیریت دانش را استخراج و تشریح می کند.
یافته ها- بر اساس تحلیل انجام شده و با رویکرد بهبود یادگیری از پروژه، نتایج پروژه و مهارتهای یادگیری مشارکتی، بجث اصلی مقاله این است که شرکت کنندگان در تیم های پروژه ای باید مسیری اجتماعی مدارتر را در فعالیتهای یادگیری و مدیریت دانش خود دنبال کنند. در نتیجه در اینجا، شرکت کنندگان، فعالیتهای پروژه ای آنها و سازمان دارای محیط پروژه ای نقاط اصلی توجه و تمرکز هستند.
محدودیتهای تحقیق/دلالت ها- این مقاله مبحثی با زمینه ی مفهومی را با تاکید خاص بر روی سیستمهای اجتماعی در فرایندهای یادگیری و مدیریت دانش در پروژه ها به پیش میبرد. فرصت تست کردن این مبحث در مطالعات تجربی پروژه ای بعدی وجود دارد.
دلالتهای عملی- این مقاله بنیادی برای افراد درگیر در پروژه ها جهت انعکاس نقادانه ی رویکردها و عملیات یادگیری و مدیریت دانش جاری آنها فراهم می کند، در عین حال که توجه به مدیریت سیستمهای اجتماعی پروژه را نیز تشویق می کند.
ریشه و ارزش مقاله- این مقاله رو در روی رویکردهای سنتی و محدود در رابطه با یادگیری و مدیریت جریان دانش در پروژه ها قرار می گیرد و به شبیه سازی عکس العمل شرکت کننده و محقق در رابطه با این فعالیتهای پروژه ای با رویکردهای اجتماعی مدارتر می پردازد.
کلمات کلیدی: یادگیری، مدیریت دانش، سیستمهای اجتماعی
نوع مقاله: مقاله مفهومی
بخشی از مقدمه:
همچنانکه سازمانها با رقابت جهانی، سازماندهی مجدد و تغییر لایه های ساختارهای مدیریتی، تغییر ارزشهای اقتصادی و اجتماعی در رابطه با دانش و سرمایه ی دانشی ، و کامپیوتری شدن و ایجاد سایر زیرساختارهای فن آوری های نوین روبرو می شوند، لازم است که به آن چالشها به شیوه ای انطباق پذیر و منعطف پاسخ دهند که منجر به پر اهمیت شدن یادگیری جهت تسهیل بقاء و رشد شده است (هدبرگ، 1981؛ شین، 1993، لونارد بارتون، 1995،1992؛ ماینر و مزیئاس، 1996؛ سانگ،1997؛ چو،1998؛ دنتون،1998؛ استارکی،1998؛ کزبوم و ادوارد، 2001؛ اینگلگارد و سایرن،2002). توسعه و تکیه بر سرمایه ی دانشی جهت درگیر شدن موفقیت آمیز در این شرایط پویای محیطی بدین معناست که مدیران در هر مضمونی لازم است که مفاهیم سازمانی غنی یادگیری را توسعه دهند (بود و گاریک، 1999؛ واتکینز و کرورو، 2000؛ سینت اونجه و والیس،2002). محکم کردن پایه های قابلیت توسعه ی چنین شرایط غنی یادگیری به معنای دستیابی به یک درک گسترده ی توسعه دهنده از نیاز به شناخت نحوه ی یادگیری افراد در یک متن خاص است به طوری که بتوان امکان توسعه ی افراد را به همراه توسعه ی نتایج رضایت بخش سازمانی فراهم کرد (برسن و سایرین، 2003). به عنوان مثال در محیط پروژه محور، یادگیری در واقع یک متغیر استراتژیک کلیدی برای مدیریت پروژه محسوب می شود (آیاس،1996). در توسعه ی فعالیتهای مدیریت دانش، توجه به این نوع توسعه و تشویق یادگیری در سازمان به عنوان ابزاری جهت ایجاد ارزش سازمانی و مزیت رقابتی مورد تاکید خاصی قرار گرفته است (ایستربای-اسمیت و سایرین،2000). در صورتی که هر یک از ابعاد نخست مدیریت دانش مثل ابعاد انسانی و فنی آن به وضوح درک نشوند و یا به صورت یکسان یا در جای خود بدانها پرداخته نشود، ایجاد مزیت رقابتی به خصوص در شرایط محیطی پویا ممکن است یک هدف فرار سازمانی باقی بماند (سنسه،2007a، b)...