مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت تحلیل نمونه خارجی سینما

پاورپوینت-تحلیل-نمونه-خارجی-سینما
پاورپوینت تحلیل نمونه خارجی سینما
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 9390 کیلوبایت
قیمت: 22600 تومان

توضیحات:
پاورپوینت تحلیل نمونه خارجی سینما، در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه.


بخشی از متن:
Lic cinema: این بنا توسط دو معمارایرانی به نام های علی افسارمنش ومجید منتظری طراحی شده است.و در مسابقه طرح سینما رتبه اول را کسب کرد.

فرایند طراحی :گردش خون در سه نوبه خود مارپیچی تشکیل شده است. تئاتر در مارپیچ واقع شده است. تئاتر در گوشه و کنار پله برقی بزرگ که ارائه نمایش ها تغییر به منهتن و اطراف آن را به یکدیگر متصل می کند واقع شده است. این سه نوبت ایجاد سه صفحه نمایش بزرگ که منجر به ترکیب منسجم از فضاهای قابل استفاده در محیط داخلی و فضای باز از منهتن می شود.
و...

فهرست مطالب:
Lic cinema
ایده طرح
ایده اولیه بر اساس مقیاس های مختلف
ایده دوم طرح با استفاده از گردش جریان خون
ایده نهایی
معرفی سایت
نقشه های معماری طرح
مقاطع
آنالیز طرح
معرفی فضاها بر اساس ابعاد انسانی
ورودی مجموعه
فضاهای داخلی مجموعه
Cinema Pushkinsky

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما(24 اسلاید)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود جدول مزد روزانه کارگران سالهای 95 و 96

جدول-مزد-روزانه-کارگران-سالهای-95-و-96
جدول مزد روزانه کارگران سالهای 95 و 96
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
حجم فایل: 516 کیلوبایت
قیمت: 21000 تومان

توضیحات:
ﺟﺪول ﻣﺰد روزاﻧﻪ ﮐﺎرﮔﺮان به همراه ﭘﺎﯾﻪ ﺳﻨﻮاﺗﯽ ﻃﺮح ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ و ﻓﻨﯽ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺳﺎل 95 و 96، در قالب فایل pdf.

این فایل شامل مصوبه های شورایعالی کار درباره افزایش مزد کارگران در سالهای 95 و 96 بهمراه گروههای مزدی 20 گانه سالهای مذکور، مزد روزانه و پایه سنواتی روزانه آن سالها می باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود بررسی مشارکت زنان در اداره سازمانها

بررسی-مشارکت-زنان-در-اداره-سازمانها
بررسی مشارکت زنان در اداره سازمانها
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 1791 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
تحقیق بررسی مشارکت زنان در اداره سازمانها، در قالب فایل pdf و در حجم 25 صفحه.

بخشی از متن:
مشارکت از دیر باز با زندگی انسانها پیوند داشته ودرگذر زمان راه بسیاری را طی کرده است.از دویست سال پیش مشارکت در نظام سیاسی کشورهای غربی راه یافت و کم کم مراحل تحول و دگرگونی راپیموده است. مشارکت زنان در مدیریت سازمانی با آنگونه فراگردی تکامل ودگر گونی به وجود نیامد ولی با گذر زمان در رویارویی با انبوهی از دشواریها چنان رشد وبالندگی یافت که سرانجام زنان حق آنرا یافتند تا در تعیین سرنوشت خویش مختار بوده ودر طراحی آینده خود مشارکت یابند .با این همه سازوکارهای ضروری برای معنی دار شدن مشارکت زنان در امر مدیریت سیاسی مردم هنوز چنان که باید پدید نیامده وتا رسیدن به مرحله ای که هنوز چنان که باید پدید نیامده وتا رسیدن به مرحله ای که همه زنان در تعیین سرنوشت خود دخالتی آگاهانه وواقعی پیدا کنند فاصله ای بسیار است. بی گمان می توان چنین پنداشت که با همین سازوکار نظام مردم سالاری ازمیراث های گران یونان کهن است انسان در برپایی واستقرار نظام در امر سیاسی دردهه پایانی این سده چنان راهی را خواهد پیمود که در آینده ای نه چندان دور قالبهای بهرهمندی از قدرت واقتدار مدیریتی سیاسی ،نو وبه سود مردمان محروم و وابسته به رده های پایین جامعه دگرگون گردند.

فهرست مطالب:
فصل اول
فرضیه های این تحقیق
فصل دوم
مبانی نظری
مشارکت موضوع اولیه
پیش نیاز های مشارکت
مشارکت زنان یک ضرورت اخلاقی است
موضوع مشارکت زنان در مدیریت سازمان
مشارکت اجباری زنان در عرصه محیط زیست
مقاومت جامعه در برابر مدیریت زنان
منابع و مآخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود نقش اینترنت و تکنولوژی اطلاعات در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری

نقش-اینترنت-و-تکنولوژی-اطلاعات-در-توسعه-مدیریت-ارتباط-با-مشتری
نقش اینترنت و تکنولوژی اطلاعات در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 844 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

توضیحات:
تحقیق نقش اینترنت و تکنولوژی اطلاعات در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب فایل pdf و در حجم 103 صفحه.


بخشی از متن:
تکنولوژی اطلاعات بطور چشمگیری فرآیندهای کسب و کار تغییر داده است. اینترنت قدرت چانه زنی مشتریان را نسبت به گذشته بیشتر کرده است. مدیریت ارتباط با مشتری بوجود آمد تا بعنوان یک هدف نهایی برای نگه داشتن مشتری ایفای نقش کند مدیریت ارتباط با مشتری از جمله نکات بسیار مهم و حیاتی برای سازمان ها به شمار میرود و برای پشتیبانی از فرآیندهای بازیابی، فروش و خدماتی موثر بکار می رود. باگسترش اینترنت،ابزارهای در دسترس برای برقراری ارتباط با مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در سازمان ها رایج شده اند.مشتریان بر خط امروزی،نیاز های مختلف و توضیحات بالاتری نسبت به گذشته دارند،مشتریان می خواهند خرید کنند و از طریق کانال های ارتباطی مختلف مانند تلفن،پست الکترونیکی و وب،سرویس دهی شوند.این قابلیت ها مدیریت ارتباط با مشتری در درون ارتباط با مشتری الکترونیکی به تکامل می رسد و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی جدیدترین پارادایمدردنیای مدیریت ارتباط با مشتری است. شرکت های دیگر نمی توانند به استراتژی های گذشته بسنده کنند بلکه بایستی همراه با پیشرفت بازار خودشان را سازگار کنند. تجارت الکترونیک بعنوان یکی از ضروریات قرن بیست و یکم ومحصولات فناوری های نوین ارتباطی،با انجام هر گونه امور تجاری بصورت وصل خط و از طریق شبکه جهانی اینترنت،نقش مهمی را در تسهیل مبادلات داخلی و بین المللی کشورها ایفا میکند. این نوع تجارت با توجه به مزایایی چون کاهش هزینه های خرید و فروش،حذف واسطه ها،ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده،سفارش خریدار از طریق اینترنت،مذاکره مشرکت ها با خریداران و ایجاد الویت جستجو از طریق وب بستری را فراهم آورده است تا فروشندگان بتوانند در بازارهای جهانی با عرضه کالاهای خود با میلیون ها خریدار با کمترین هزینه رقابت کنند.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول : کلیات تحقیق
1-1- مقدمه
2-1- مساله اصلی تحقیق
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
تجارت الکترونیک B2B
از دیدگاه ارتباطی
از دیدگاه خدماتی
از دیدگاه فرآیند کسب و کار
از دیدگاه آنلاین
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
ایران ترانسفو زنجان
سوالات اصلی تحقیق
3-1- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت الکترونیک
1-بستر مناسب اطلاعاتی و ارتباطی
2- حذف نسبی واسطه ها
3- افزایش قدرت خریداران مشتریان و پیدایش بازارهای جدید برای تولید کنندگان
4- سفارش کردن محصولات و خدمات پشتیبانی قوی
5- پیدایش موسسات اقتصادی نوپا و رقابت سراسری
معایب های مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت الکترونیک
4-1- سابقه مطالعات صورت گرفته در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری در ایران با توجه به تجارت B2B
5-1- فرضیات تحقیق
6-1- متغیرهای مورد بررسی
متغیر مستقل
متغیر وابسته
متغیرهای میانجی یا تعدیل کننده
7-1- متدولوژی تحقیق
1-7-1- روش تحقیق
2-7-1- ابزار گردآوری
3-7-1- جامعه آماری و روش نمونه گیری
8-1- قلمرو تحقیق
1-8-1- قلمرو موضوعی
2-8-1- قلمرو مکانی
3-8-1- قلمرو زمانی
9-1- محدودیت های انجام تحقیق
10-1- مراحل انجام تحقیق
11-1- روش تجزیه و تحلیل
12-1- اهداف اساسی از انجام تحقیق
دیگر اهداف B2B
13-1- تعریف واژه ها و اصطلاحات فنی و تخصصی
مدیریت
ارتباط
مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
سازمان
فرهنگ سازمانی
استراتژی سازمانی
ساختار سازمانی
رضایت مشتری
تجارت
تجارت الکترونیکی
فصل دومادبیات تحقیق
1-2- بخش اول
1-1-2- مقدمه
2-1-2- تعریف CRM
3-1-2- تاریخچه ظهور مدیریت ارتباط با مشتری
4-1-2- CRM چشم انداز جدید برای یک مشکل قدیمی
5-1-2- مشتری کیست ؟ و انواع آن از نظر سازمان و شرکت چگونه است ؟
-انواع مشتری از نظر رفتاری
-انواع مشتری از نظر خدمت
6-1-2- موضوعات مورد بحث در CRM
7-1-2- رابطه مداری
8-1-2- بازاریابی رابطه ای
9-1-2- اجزای CRM
10-1-2- تمر کز بر مشتریان کلیدی
11-1-2- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری
1-11-1-2- دیدگاه گالبریت و راجرز ( Gal Breath & Rojers )
2-11-1-2- هدف CRM از دیدگاه سوفیت (2001)
12-1-2- فواید مدیریت ارتباط با مشتری
13-1-2- ارزش مشتری
14-1-2- قانون پاره تو یاقون 20-80
1-2-2- مقدمه تجارت الکترونیک
2-2-2- تکنولوژی
3-2-2- مفاهیم اولیه B2B
4-2-2- اندازه بازار و محتوای B2B
5-2-2- طرفین مبادله
6-2-2- نوع مواد مورد تجارت
7-2-2- میسر تجارت
8-2-2- انواع اصلی مبادلات B2B
9-2-2- دیگر مدل ها و خدمات B2B
10-2-2- صنایع خدمات مجازی درB2B
11-2-2- مزایای B2B
12-2-2- بازار طرف فروش : یک به چند
13-2-2- فروش مستقیم از طریق کاتالوگ
14-2-2- مزایا و محدودیت های فروش مستقیم در B2B
15-2-2- کاتالوگ های Online
16-2-2- نقش نرم افزارهای عامل در B2B
1-3-2- مدیریت ارتباط با مشتری و تجارت الکترونیک
2-3-2- ارائه ی خدمات همراه با تبسم
3-3-2- کیفیت خدمات ، پاکیزگی
4-3-2- همیشه حق با مشتری است.
5-3-2- مواردی که در تجارت B2B در ارتباط با مشتری باید رعایت کرد
1-4-2- ایران ترانسفو
2-4-2- برنامه تولیدی ترانسفورماتورهای توزیع
3-4-2- فعالیت های گروه ایران ترانسفو
4-4-2- ماموریت و چشم انداز و ارزش ایران ترانسفو
5-4-2- مدل بلوغ فرآیند بازاریابی
7-4-2- ارتباط با مشتری در ایران ترانسفو با توجه به تجارت B2B
فصل سوم: روش تحقیق
1-3- مقدمه
2-3- روش پژوهش
3-3- استراتژی های پژوهشی
4-3- جامعه آماری
5-3- روش نمونه گیری
6-3- ابزار سنجش و اندازه گیری و جمع آوری داده ها
7-3- روایی
8-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها ، تفسیر و ارائه یافته ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
وضعیت ایران ترانسفو و رضایتمندی مشتریان از این شرکت
فصل پنجم نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
نتیجه گیری و جمع بندی
منابع و ماخذ
منابع فارسی
منابع لاتین

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود جزوه درسی آمار توصیفی ( ویژه دانشجویان روان شناسی و علوم تربیتی)

جزوه-درسی-آمار-توصیفی-(-ویژه-دانشجویان-روان-شناسی-و-علوم-تربیتی)
جزوه درسی آمار توصیفی ( ویژه دانشجویان روان شناسی و علوم تربیتی)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 16395 کیلوبایت
قیمت: 48000 تومان

توضیحات:
جزوه درسی آمار توصیفی / روش های آماری در علوم تربیتی ویژه دانشجویان رشته های روان شناسی، علوم تربیتی، آموزش و پرورش ابتدایی و ... در قالب فایل pdf به همراه نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته با پاسخ نامه کلیدی و تشریحی .


محتویات محصول :
- نکات کلیدی  در قالب فایل pdf
- پنج نوبت آزمون جامع از سوالات پرتکرار با پاسخ نامه کاملا تشریحی
- نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور:
تابستان 1396 با پاسخ نامه کلیدی
نیمسال دوم 96 - 95 با پاسخ نامه کلیدی
نیمسال اول 96 - 95 با پاسخ نامه کلیدی
تابستان 1395 با پاسخنامه کلیدی
نیمسال دوم 95-94 با پاسخنامه کلیدی
نیمسال اول 95-94 با پاسخنامه کلیدی
نیمسال دوم 94-93 با پاسخنامه کلیدی
نیمسال اول 94-93 با پاسخنامه کلیدی
تابستان 1394 با پاسخنامه کلیدی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه