مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود معرفی ابزارهای مشتری مداری در نظام اداری-دولتی

معرفی-ابزارهای-مشتری-مداری-در-نظام-اداری-دولتی
معرفی ابزارهای مشتری مداری در نظام اداری-دولتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 280 کیلوبایت
قیمت: 22000 تومان

توضیحات:
تحقیق معرفی ابزارهای مشتری مداری در نظام اداری-دولتی (مورد مطالعه سازمانها و ادارات دولتی استان یزد)، در قالب فایل pdf و در 34 صفحه، همراه با پرسشنامه پژوهش.


بخشی از متن:
مشتری مداری مفهومی است که در بخش بازرگانی به عنوان یک ابزار مهم برای برتری جستن و ایجاد مزیت رقابتی قابل استفاده است . در بخش دولتی مشتری مداری راه حلی برای بهبود و کارایی سازمان های دولتی است . زیرا اساسی ترین و قوی ترین ابزار سنجش رضایت از بازار و خدمات دولتی ،گوش دادن و عمل کردن به نظریات شهروندان است.
ایجاد وپیاده سازی ابزاری که به سنجش رضایت مندی مشتریان می پردازد به عنوان مهمترین شاخص در امر بهبود عملکرد از نیاز های اساسی سازمان های امروزی است . جامعه ی آماری پژوهش را کلیه مشتریان مراجعه کننده در شرکت های دولتی ا ستان یزد تشکیل می دهند . نمونه آماری شامل 50 مشتری است که با نمونه گیری تصادفی ساده برای پاسخگویی به پرسشنامه های پژوهش انتخاب شدند که از این مجموع 28 نفر زن و22 نفر مرد بوده ا ند.یافته های پژوهش بیانگر اینست که :78 درصد مشتریان سازمان های دولتی در زمینه عملکرد سازمان های دولتی ابراز نارضایتی کردند و 90 درصد مشتریان سازمان های دولتی در ارزیابی صورت گرفته ، استفاده از ابزار های مشتری مداری را باعث افزایش کیفیت خدمات می دانند.

فهرست مطالب:
عنوان صفحه
فرضیه پژوهش
مقدمه
فصل اول : تعاریف مشتری مداری و اصلاحات پیرامون آن
فصل دوم :پیشینه پژوهش
فصل سوم :نظریه های مشتری مداری
مشتری از دیدگاه مهاتما گاندی
ابزارهای موثر بر رضایت مشتری
فصل چهارم : برنامه کاربردی مشتری مداری
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع و مآخذ
پیوستها

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود بررسی عوامل مرتبط با کیفیت و فروش (مطالعه شرکت فولاد آلیاژی یزد)

بررسی-عوامل-مرتبط-با-کیفیت-و-فروش-(مطالعه-شرکت-فولاد-آلیاژی-یزد)
بررسی عوامل مرتبط با کیفیت و فروش (مطالعه شرکت فولاد آلیاژی یزد)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 109
حجم فایل: 1067 کیلوبایت
قیمت: 28000 تومان

توضیحات:
تحقیق بررسی عوامل مرتبط با کیفیت و فروش (مطالعه شرکت فولاد آلیاژی یزد)، در قالب فایل pdf و در حجم 109 صفحه.

بخشی از متن:
کشور چین با تولید 626 میلیون تن فولاد در سال 2010، ضمن رشد 9.3 درصدی نسبت به سال قبل معادل 44.3 درصد سهم تولید فولاد دنیا را به خود اختصاص داده، پس از آن کشور ژاپن با 7.8 درصد از سهم تولید فولاد دنیا (109 میلیون تن) در رتبه دوم فولاد قرار دارد. در سال 2010 کشور ترکیه با تولید 29 میلیون تن فولاد ضمن رشد 14.6 درصد تولید سهم 2 درصدی تولید را داشته و در زمره 10 تولیدکننده فولاد دنیا قرار گرفته است. از نظر رشد تولید کشورهای آمریکا و آلمان با رشدهای 38.5 و 34.1 درصد در صدر قرار دارند.
قیمتهای فولاد در سال 2010 روند صعودی یکنواختی داشته و حول محور قیمت 500 دلار بر تن نوسان داشت که در سال 2010، قیمت فولاد خام در بازار فلزات لندن نسبت به سال 2009 از رشد 75 دلار یا 16 درصدی برخوردار است. در سال 2011 پیش بینی ها حاکی از رشد مطلوب تولید فولاد خام در آمریکای جنوبی و خاورمیانه است البته این افزایش اثر چندانی در رشد تولید کلی دنیا نداشته و اکثر عوامل رشد تابع اقتصاد چین و شاخصهای مربوط به آن خواهد بود. طبق نظرات موسسات پیش بینی دنیا، رشد تولید فولید خام در این سال یک میلیارد و چهارصد و هشتاد و پنج میلیون تن خواهد شد که حدود هفتاد میلیون تن بیش از تولید سال 2010 است.
در ایران نیز فولاد بعنوان صنعتی پیشرو، نقش اساسی در اقتصاد ملی و توسعه دیگر بخش های اقتصادی کشور ایفا می کند لذا توسعه این صنعت بعنوان زیربنای توسعه سایر صنایع کشور حایز اهمیت است. تولید فولاد خام در ایران نیز با توجه به واحدهای آماده بهره برداری در بخش خصوصی و دولتی با سرعت بیشتری نسبت به رشد جهانی در سال 2011 افزایش خواهد یافت. حرکت به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر نیز از جمله استراتژیهایی است که صنعت فولاد کشور پیگیری خواهد کرد.
با توجه به قانون هدفمندسازی یارانه ها و سیاست تثبیت قیمت های فروش مصولات فولادی، برنامه دولت کماکان حمایت از تثبیت قیمتها خواهد بود. با توجه به پیش بینی نوسانات اندک قیمت فولاد در بازارهای جهانی در سال 2011 می توان پیش بینی کرد که قیمتها در بازار داخلی نوسانات چندانی نخواهد داشت و در حد قیمت های سال جاری 10± درصد باقی می ماند. لازم به ذکر است که در سال 1390 مطابق برنامه ریزی انجام شده تامین عمده سنگ آهن و زغال سنگ موردنیاز صنعت فولاد کشور از طریق معادن داخلی صورت گرفته و لذا قیمت مواد اولیه بین المللی روی قیمت تمام شده محصولات فولادی حداقل اثر را خواهد داشت.قانون هدفمندسازی یارانه ها در سال 1389 عملیاتی شده و امید است فازهای بعدی آن در برنامه پنجم توسعه اجرایی شود. یکی از اهداف این قانون ایجاد حساسیت در میزان مصارف انرژی صنعت و افزایش بهره وری این بخش است که با تعریف و اجرای طرحهای نوسازی، بهینه سازی و تکمیلی شرکت ها محقق خواهد شد. از 57 مییون تن آهن اسفنجی تولیدی دنیا در سال 2010 بیش از نه میلیون تن و یا 16 درصد آن در ایران تولید شده (رتبه دوم دنیا) که با اجرای طرحهای توسعه این رقم به سی میلیون تن در سال خواهد رسید لذا بزودی کشور ایران بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی دنیا خواهد بود و یات دولت در افزایش قیمت گاز می تواند این محصول و فولاد خام کشور اثرگذار باشد درحال حاضر کشور هند با تولید 20.8 میلیون تن آهن اسفنجی در رتبه اول دنیا قرار دارد.

فهرست مطالب:
فصل اول:
- طرح و کلیات تحقیق
1- مقدمه
2- بیان مسئله
الف) معرفی صنعت فولاد آلیاژی
ب) مفاهیم کیفیت و فروش
3- اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق
4- اهداف تحقیق
5- فرضیه ها و سوالات تحقیق
6- شرح واژه ها و اصطلاحات بکار رفته در تحقیق
فصل دوم:
- مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین
فصل سوم:
- روش اجرای تحقیق
فصل چهارم:
- تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق
بخش اول:نتایج تجربی
الف)رابطه مشارکت انتفاعی با فروش
ب) رابطه روابط عمومی با فروش
پ) رابطه نظریه آشوب با کیفیت
ت) رابطه فناوری اطلاعات با کیفیت
ج) رابطه نام تجاری با کیفیت
بخش دوم: نتایج پرسشنامه
فصل پنجم:
- بحث ونتیجه گیری
ضمائم
کتابنامه

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی

پاورپوینت-فصل-هفتم-کتاب-تئوری-سازمان-ساختار-و-طرح-سازمانی
پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 541 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید، با عنوان فناوری ، در حجم 34 اسلاید.

کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر سید مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی و ارشد رشته های مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب با عنوان « فناوری» می باشد که در حجم 34 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
نخستین پژوهش پیرامون فناوری به عنوان یک عامل تعیین کننده ساختار سازمانی، در اواسط دهه 1960 به وسیله جون وودوارد صورت گرفت. بررسی وی که بر فناوری تولید متمرکز بود، نخستین تلاش عمده و قابل توجه از جهت نگریستن به ساختار سازمانی از دیدگاه فناوری محسوب می شود.

فهرست مطالب:
تعریف فناوری
پژوهش های صورت گرفته پیرامون فناوری
پژوهش وودوارد
طبقه بندی وودوارد از انواع فناوری
نتیجه گیری وودوارد از پژوهش پیرامون فناوری
خلاصه یافته های وودوارد در خصوص رابطه بین پیچیدگی فناوری و ساختار
فناوری مبتنی بر دانش
پیشینه فناوری مبتنی بر دانش
دو بعد اساسی فناوری مبتنی بر دانش
طبقه بندی فناوری از دیدگاه پرو
فناوری های تکراری
فناوری های مهندسی
فناوری های هنری و صنعتگرانه
فناوری های غیرتکراری
شکل طبقه بندی فناوری از دیدگاه پرو
نتایج تحقیقات پرو پیرامون فناوری
پیش بینی های پرو از رابطه فناوری- ساختار
عدم اطمینان محیطی: نقش تامسون در تعریف و سنجش فناوری
طبقه بندی فناوری از دیدگاه تامسون
فناوری پیوسته مستمر
فناوری واسطه ای
فناوری متمرکز(فشرده)
نتیجه گیری از نظریه تامسون
تاثیر صنعت و اندازه بر سازمان
عامل مشترک در نظریه ها : تکراری بودن
طبقه بندی فناوری ها بر اساس تکراری و غیرتکراری بودن
فناوری های تولیدی در مقابل فناوری های خدماتی
فناوری و پیچیدگی
فناوری و رسمیت
فناوری و تمرکز

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود بازاریابی عصبی و بازازیابی ویروسی

بازاریابی-عصبی-و-بازازیابی-ویروسی
بازاریابی عصبی و بازازیابی ویروسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 859 کیلوبایت
قیمت: 23000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت بازاریابی عصبی و بازازیابی ویروسی، در قالب فایل pdf و در حجم 24 اسلاید،  همراه با فایل توضیحات در 5 صفحه.

بخشی از متن:
یکی از مباحث مهم در عملکرد مصرف کننده درک چگونگی تصمیم گیری مصرف کنندگان می باشد که همیشه مورد توجه محققان . بازاریان ومدیران صنعتی است . پس از نا امیدی از روش های سنتی .روش های نوین و ترکیبی از قبیل بازاریابی عصبی توسعه یافته اند . بازار یابی عصبی حاصل ادغام دو رشته علمی علوم اعصاب و بازاریابی میباشد .بازار یابی عصبی شاخه جدیدی از تحقیقات بازاریابی است که به مطالعه بررسی پاسخ موثر حسی" شناختی و عاطفی محرک های . بازاریابی مصرف کنندگان می پردازد.

فهرست مطالب:
مقدمه
بازاریابی عصبی چیست؟
هدف بازاریابی عصبی
مشکل ازدیاد پیام های تبلیغاتی
خرید از فروشنده نامناسب
خرید موبایل با برند ناآشنا
خرید از سایتی که جعلی به نظر می‌رسد
آیا بازاریابی عصبی در کسب‌و‌کارهای کوچک قابل استفاده است؟
آنچه مشتریان درباره سلیقه خود می‌گویند با خریدهای آن‌ها سازگار نیست!
ورود به مغز انسان و برملا شدن راز
مقایسه الگوها
سه بخش اصلی مغز
تصمیمات خرید
بازاریابی ویروسی راهبردی
بازاریابی ویروسی
دلیل محبوبیت بازاریابی ویروسی
انواع بازاریابی ویروسی
مشکلات بازاریابی ویروسی
برخی راهکارهای غلبه بر مشکلات بازاریابی ویروسی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از اینترنت و خرید و فروش اینترنتی

مدیریت-ارتباط-با-مشتری-با-استفاده-از-اینترنت-و-خرید-و-فروش-اینترنتی
مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از اینترنت و خرید و فروش اینترنتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: rar.zip
تعداد صفحات: 6000
حجم فایل: 1573 کیلوبایت
قیمت: 22000 تومان

مدیریت رابطه ی مشتری با استفاده ازاینترنت وخرید وفروش اینترنتی برای مشترﻯ محصول  سرویس و اطلاعات لازم را فراهم می کند بطوریکه شما واقعا" نیازهای مشتریتان را درک می کنید و از آنها آگاه می شوید. زمانیکه مشتری با محل کار موقتی شما ارتباط برقرار میکند که این ارتباط می تواند بازدید از مغازه یا محل کارتان باشد یا اینکه شخصا" تماس بگیرند  در هر صورت به شما این فرصت را می دهد تا سؤالاتشان را بشنوید وبر اساس نوع رابطه به آن ها راه حل نیز پیشنهاد کنید. اگر مشتری در ارتباط با محصول شما دچار سوء تفاهم شده بود یا نسبت به فروش شما اعتراض داشته باشد شما بلافاصله می توانید آن مسئله را رفع و رجوع کنید. زمانیکه مردم کسب و کار آنلاین شما را در وب سایت مشاهده می کنند شما حتی متوجه نمی شوید که آنها حضور دارند. شما حتی فرصت این را نخواهید داشت که از آنها سؤال بپرسید یا پاسخگوی سؤالاتشان باشید. بنابراین  بسیار حیاتی ومهم است که شما سؤالات ونقطه نظرات آنها را پیش بینی کنید و اطلاعات لازم را فراهم کنید بطوریکه هضم و درک پیشنهاد شما برای آنها آسان و راحت باشد. مدیریت رابطه مشتری (CRM) راهی برای کسب بالاترین یا ماکسیمم بها از سرمایه گذاری کسب وکار اینترنتی است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه